سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی؛

تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای مسابقات کشوری تکواندو باشیم

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: طی روزهای آتی میزبان مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در رشته تکواندو در دو گروه مردان و زنان هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان گفت: با توجه به اینکه تکواندو ورزش پرافتخار استان است و مدال های المپیک، جهانی، بین المللی و ملی توسط قهرمانان این رشته کسب شده است؛ امیدوارم برگزاری این مسابقات باعث تشویق حضور جوانان در این رشته، تداوم قهرمانی و کسب عناوین پرافتخار برای استان باشد.

وی افزود: استان ما بعد از 26 سال میزبان این رقابت ها شده و امیدوارم میزبان شایسته ای باشیم. میبایست تلاش کنیم تا هر ساله یک مسابقه ملی و بین المللی را در سطح استان برگزار نماییم و این برتری را در میان قهرمانان خود حفظ کنیم چراکه هزینه های انجام شده در تکواندو، سرمایه گذاری برای نسل های آینده در هر دو گروه مردان و زنان است.

وی افزود: با توجه به حضور رییس فدراسیون تکواندو در شهر تبریز درخواست میزبانی مسابقه بین المللی تکواندو را مطرح خواهیم کرد و با توجه به پیش رو بودن رقابت های جام فجر و جام باشگاه های آسیا اعلام آمادگی خود را برای میزبانی اعلام می نماییم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای رفاه ورزشکاران گفت: مسابقات کشوری در سالن زیبای "شهید پور شریفی" برگزار خواهد شد و امیدوارم با حضور پرشور جوانان و خانواده ها شاهد رقابت های پرشکوهی باشیم .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده