سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان – بزرگسالان؛

پولادگر: آذربایجان شرقی مهد تکواندو در ورزش قهرمانی است

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان در مراسم افتتاحیه رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان – بزرگسالان گفت: تیم‌های پاراتکواندو، نوجوانان و نونهالان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و در هر دو گروه دختران و پسران موفق شدند با شایستگی کاپ قهرمانی هر سه رویداد را بدست آورند؛ بدون شک این قهرمانان سرمایه و پشتوانه تکواندو ایران در سال های آتی هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان مردان عصر امروز (پنجشنبه – 10 مردادماه) با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، دکتر جلیلی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، جعفر رنجبرپور رییس هیات تکواندو استان، جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران و کادرفنی تیم‌‌های حاضر در این رویداد در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار شد.

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیرمقدم به تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها گفت: از تمامی مسئولین شهر و همچنین رییس هیات تکواندو استان که به منظور برگزاری مسابقات تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم. جایگاه و منزلت تکواندو ایران در جهان ثابت شده است و این رشته ورزشی به لطف خداوند امروز به عنوان نماد قدرت و سربلندی میهن اسلامی در میادین بزرگ جهان و آسیا می‌درخشد.

وی در ادامه افزود: قدرت تکواندو کشورمان به جایی رسیده است که در مسابقات جهانی 2019 منچستر با توجه به اینکه می‌دانستند نمی‌توانند ایران را در میدان رقابت شکست دهند برای میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی دو نفر از قهرمانان ما ویزا صادر نکردند؛ به هوگوپوشان شایسته ما اجازه ندادند در این رویداد شرکت کنند اما آنها در میادین دیگر شایستگی خود را ثابت کردند.

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان خاطرنشان کرد: تیم‌های پاراتکواندو، نوجوانان و نونهالان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و در هر دو گروه دختران و پسران موفق شدند با شایستگی کاپ قهرمانی هر سه رویداد را بدست آورند؛ بدون شک این قهرمانان سرمایه و پشتوانه تکواندو ایران در سال های آتی هستند.

پولادگر اینطور ادامه داد: ایران اسلامی بارها و بارها به خودش بالیده و پرچم پرافتخار کشورمان در بزرگترین رویدادهای ورزشی به همت قهرمانان این استان به اهتزاز در آمده  است؛ با این همه افتخار و اقتدار که در میدان‌های بزرگ توسط قهرمانان این خطه در تکواندو کسب شده، بی تردید آذربایجان شرقی مهد تکواندو در ورزش قهرمانی است.

وی در پایان گفت: قهرمانان بزرگی در این خطه پرورش یافته‌اند، به عنوان نماینده ایران اسلامی باعث سربلندی و افتخار کشورمان شدند و ملیت‌های مختلف در میادین بزرگ به احترام پرچم و سرود جمهوری اسلامی ایستادند. برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در سالهای پیش‌رو همواره بدرخشید و در رقابت‌های کشوری نیز شایستگی و توانمندی خود را به نمایش بگذارید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده