سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

طلای جهانی با طعم پای شکسته/ لیلا کشاورزی در میان کاندیدای شایسته‌ترین دختر مخترع جهان

لیلا کشاورزی که در رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ با پای شکسته موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد؛ با کسب مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات و نوآروی کانادا نیز از سوی فدراسیون جهانی اختراعات در میان کاندیدای شایسته‌ترین دختر جهان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، لیلا کشاورزی تکواندوکار 20 ساله کشورمان در بخش هان‌مادانگ فعالیت دارد و در مسابقات جهانی 2019 توانست با پای شکسته عنوان قهرمانی را کسب کند؛ همچنین وی که در مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری کانادا توانست مقام دوم را کسب کند از سوی فدراسیون جهانی این بخش در میان کاندیدا شایسته‌ترین دختر جهان قرار گرفت.

لیلا کشاورزی با اشاره به شکستگی و آسیب پای خود در مسابقات جهانی گفت: این رقابت‌ها طی 5 روز و در شهر «پیون چانگ» کره‌جنوبی برگزار و من نیز در دو آیتم موفق به کسب مدال طلا و نقره شدم. ابتدا در بخش نوپی آپ چاگی که روز سوم پیگیری شد شرکت کردم و هنگام زدن رکورد دچار آسیب شدم که متاسفانه داوران گفتند رکورد را اشتباه زدی و قصد داشتند من را حذف کنند، با پیگیری‌های استاد منتظری اجازه دادند دوباره رکورد بزنم که آسیب پایم تشدید شد، اصلا نمی‌توانستم بایستم و من را به بیمارستان منتقل کردند. با عکس‌برداری متوجه شدند که رباط‌هایم در معرض پارگی است و پایم را گچ گرفتند.

وی افزود: من روز پنجم هم در بخش تیویوپ چاگی مسابقه داشتم و اجازه خواستم تا گچ پایم را باز کنند تا بتوانم بازی کنم؛ با توجه به آسیب شدیدی که داشتم کار خطرناکی بود اما من بازی کردم. 14 مرتبه رکورد زدم و مدال طلای من قطعی شد، بعد از آن هم بدون حتی یک دقیقه استراحت رقابت‌ کردم که همین موضوع آسیب دیدگی من را تشدید کرد و دوباره پایم را گچ گرفتم اما بر سکوی قهرمانی ایستادم و در این رویداد توانستم 100 رکورد را به نام خود ثبت نمایم.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های علمی‌اش گفت: سومین دوره مسابقات جهانی اختراعات (۲۰۱۸iCAN) کشور کانادا یک سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی توسط انجمن بین‌المللی نوآوری و مهارت‌های پیشرفته شهر تورنتو و با حمایت فدراسیون بین المللی مخترعان و انجمن IFIA وانجمن جهانی مالکیت معنوی WIIPA برگزار شد. در این رویداد علمی 352 اختراع از مخترعین 42 کشور جهان از جمله ایران، آمریکا، آلمان، روسیه، کره، رومانی و ترکیه بود و موفق شدم مقام دوم جهان را کسب کنم.

کشاورزی افزود: طرح سبد خرید هوشمند به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها هنگام خرید از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها از سال 1۳۹۳ طراحی و ساخت آن شروع شده که می توان با به کارگیری تکنولوژی RFID و بارکد اطلاعات و قیمت اجناس را محاسبه کرده و عمل خرید را تسریع بخشید. این طرح حاصل  ۳ سال تلاش بی وقفه بوده و دارای تاییدیه‌های معتبر بین المللی و ملی است.

قهرمان جهان هانمادانگ اینطور ادامه داد: از ایران 5 نماینده برای مسابقات جهانی حضور داشتند که از میان آنها تنها من موفق به کسب مقام شدم، در ادامه نیز فدراسیون جهانی اختراعات من را به عنوان کاندیدای شایسته‌ترین دختر جهان معرفی کرد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در فرصت زمان باقی‌مانده تا رقابت نهایی که با حضور 10 مخترع برگزار می‌شود بتوانم این عنوان را به نام خود ثبت نمایم.

وی خاطر نشان کرد: بعد از مسابقات کانادا به  رقابت‌های ربوکاپ آسیایی اقیانوسیه رفتم و توانستم مقام دوم را بدست آورم تا رزومه خود را برای انتخاب دختر شایسته جهان تکمیل نمایم.

کشاورزی در پایان گفت: از حمایت‌های رییس و نایب رییس فدراسیون تکواندو، هیات تکواندو استان، مربی و پدر و مادرم تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم زحمات و اعتماد فدراسیون را به خوبی پاسخگو باشم. همچنین از استاد منتظری و نامجو که در این رویداد شرایط خوبی را برای همگی فراهم کردند تا با آرامش و روحیه بالا بهترین عملکرد را داشته باشند و نتیجه‌ای بی‌سابقه را رقم بزنند قدردانی می‌کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده