سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019 - تاشکند؛

تكواندوكاران نونهال کشورمان حریفان خود را در روز اول شناختند

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا 2019 از فردا (چهارشنبه - 16 مردادماه) با برگزاری رقابت های 3 وزن گروه دختران و 5 وزن گروه پسران آغاز می شود که با انجام قرعه کشی، هوگوپوشان کشورمان حریفان خود در این روز شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019، از ساعت 8:30 (به وقت تهران) فردا (چهارشنبه – 16 مردادماه) با حضور 550 تکواندوکار از 64 کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز می‌شود.

در روز نخست این دوره از رقابت‌ها هوگوپوشان اوزان 65- و 65+ کیلوگرم پسران و 29-، 33- و 51- کیلوگرم دختران با یکدیگر مبارزه می‌کنند که محمد امین کارساز (65- کیلوگرم)، محمدمهدی طاهرخانی (65+ کیلوگرم)، درسا اسلامی (29- کیلوگرم)، مریم شکری (33- کیلوگرم) و مبینا نعمت‌زاده (51- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها ساعاتی پیش برگزار و حریفان تکواندوکاران نوجوان ایران در روز نخست مشخص شدند.

محمدامین کارساز در وزن 65- کیلوگرم ابتدا با نماینده هند مبارزه می کند و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار ترکیه و چین تایپه می رود.

در وزن 65+ کیلوگرم محمدمهدی طاهرخانی نماینده کشورمان است؛ محمدمهدی در نخستین گام باید هوگوپوش برزیل را شکست دهد و در ادامه با نماینده استرالیا دیدار کند.

درسا اسلامی هوگوپوش وزن 29- کیلوگرم پس از یک دور از استراحت، در گام نخست باید برنده دیدار آذربایجان و اوکراین را از پیش رو بردارد.

مریم شکری در وزن 33- کیلوگرم نماینده ایران است که در اولین مبارزه خود با تایلند مبارزه می کند و پس از آن به مصاف نماینده میزبان خواهد رفت.

مبینا نعمت زاده هوگوپوش وزن 51- کیلوگرم نیز ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه باید یکی از نمایندگان آمریکا و آلمان را از پیش رو بردارد.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و محمدرضا یاری و محمد علوی به عنوان مربی است. هدایت تیم دختران نیز برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج‌زاده به عنوان مربی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده