سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019 – ازبکستان؛

قرعه‌کشی رقابت‌های روز سوم انجام شد/ ایران با 5 نماینده در سومین روز

قرعه‌کشی سومین روز از چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019 – ازبکستان انجام و تکواندوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019، از روز گذشته (چهارشنبه – 16 مردادماه) با حضور 550 تکواندوکار از 64 کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

فردا و در روز سوم (جمعه – 18 مردادماه) رقابت‌های اوزان 41- و 45- کیلوگرم پسران و 44-، 55- و 59- کیلوگرم دختران انجام خواهد شد و امیرحسین نوروزی (وزن 41- کیلوگرم)، امیررضا قربانی (وزن 45- کیلوگرم)، ساناز عباس‌پور (وزن 44- کیلوگرم)، پونه جعفرصالحی (وزن 55- کیلوگرم) و ستایش قهرمانی (وزن 59- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران هستند که با انجام قرعه کشی حریفان تکواندوکاران معرفی و مشخص شدند.

امیرحسین نوروزی در وزن 41- کیلوگرم ابتدا با نماینده قبرس مبارزه می‌کند و سپس به مصاف هوگوپوش استرالیا می‌رود.

در وزن 45- کیلوگرم، امیررضا قربانی در نخستین گام با مکزیک دیدار می‌کند و در ادامه باید یکی از هوگوپوش کویت یا مولداوی را شکست دهد.

ساناز عباس پور در وزن 44- کیلوگرم نماینده کشورمان است؛ ساناز در اولین دیدار با هوگوپوش کره جنوبی مبارزه می‌کند و در صورت برتری نماینده استرالیا را پیش‌رو دارد.

پونه جعفرصالحی تکواندوکار وزن 55- کیلوگرم در اولین پیکار به مصاف هوگوپوش اوکراین می‌رود و پس از آن با یکی از تکواندوکاران قبرس، مکزیک و مصر دیدار خواهد کرد.

در وزن 59- کیلوگرم نیز ستایش قهرمانی هوگوپوش ایران است که پس از یک‌دور استراحت با برنده دیدار انگلیس و قزاقستان مبارزه می‌کند.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و محمدرضا یاری و محمد علوی به عنوان مربی است. هدایت تیم دختران نیز برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج‌زاده به عنوان مربی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده