سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سروی: عملکرد دختران ما دنیا را به تحسین وا داشت

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: عملکرد تیم نونهال دختر ما در مسابقات قهرمانی جهان دنیا را به تحسین وا داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، زهرا سروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم تکواندو دختران نونهال ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، حضور در یک مسابقه مهم مانند مسابقات جهانی به فاصله 10 روز، نیاز به برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشت که خدا را شکر فدراسیون تکواندو بستر را برای این مهم مهیا کرد. این اقدامات باعث شد تا کادرفنی تیم‌های ملی بتواند برنامه‌ریزی خوبی  داشته باشند و آنچه در طول تمرینات انجام داده بودند را عملیانی کنند و در آوردگاه جهانی به نمایش بگذارند. 

وی تصریح کرد: عملکرد تیم نونهالان دختر ما در مسابقات جهانی دنیا را به تحسین وا داشت. اینکه از 10 وزن ما در هفت وزن فینالیست شدیم و در نهایت با کسب 6 مدال طلا، یک مدال نقره و کسب 818 امتیاز به قهرمانی رسیدیم، نشان از عملکرد بی نظیر تیم ما داشت. فاصله ما با تیم نایب قهرمان بیش از 452 امتیاز بود که نشان از عملکرد فوق العاده تیم دختران بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو تصریح کرد: با اطمینان عرض می‌کنم که اگر حمایت رئیس فدراسیون تکواندو از بخش بانوان نبود، این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد که بابت این موضوع بر خود لازم می‌دانم که مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام نمایم. عملکرد این تیم باعث شد تا ما به این باور برسیم که با ورود این نسل به رده بزرگسالان حتی دسترسی به عناوین قهرمانی جهان نیز دور از دسترس نیست.

سروی در خصوص برنامه‌های فدراسیون تکواندو برای حفظ این تیم عنوان کرد: این قهرمانان بخشی از وجود مردم هستند و ما به عنوان امانتدار موظف به حفظ این سرمایه‌ها هستیم. با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو خود را موظف به حفظ این سرمایه‌ها می‌دانیم تا شاهد موفقیت‌های بیشتر آنها باشیم.  

وی در خصوص قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان با دو ترکیب تقریبا متفاوت عنوان کرد: گزینش دو تیم برای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در انتخابی‌ها کار بسیار سختی بود. نقرات برتر مسابقات آزاد کشوری، مدال آوران قهرمانی کشور و نفرات برتر لیگ به مسابقات ورود به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند. 

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو افزود: خدا را شکر در هر دو رویداد آسیایی و جهانی در 10 وزن کامل اعزام شدیم و با لطف خدا و تلاش بسیار زیاد کادرفنی، اقتدار و توانمندی دختران ایرانی در عرصه آسیایی و جهانی را به نمایش گذاشته شد تا خستگی از تن کادرفنی، مسئولان و ورزشکاران خارج شود.

سروی در خصوص انتخاب اعظم درستی به عنوان بهترین مربی مسابقات گفت: برای ما کسب این عنوان باعث افتخار است و شیرینی و حلاوت خاصی دارد.مربی بانوی ایرانی و توانمند ما نشان داد در سطح دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و توانمندی فنی خود را به شکلی به نمایش گذاشت تا فدراسیون جهانی را وادار به حضور او در زمره بهترین‌ها قرار بدهد.

وی تصریح کرد: فدراسیون جهانی علاقمند است عنوان بهترین‌ها را بین تیم‌ها تقسیم کند اما ورزشکار ما ساناز عباس‌پور اکثر رقبای خود را با 20 امتیاز اختلاف شکست داد و در دیدار نهایی نیز حریف را مغلوب توانمندی خود کرد. به نحوی که او مجبور به انصراف از ادامه مبارزه شد. همین عملکرد باعث شد فدراسیون جهانی عنوان فنی‌ترین بازیکن را نیز مانند فنی‌ترین مربی به تیم قهرمان اختصاص بدهد. 

سروی در خصوص تاثیر اقدامات خود در نتایج درخشان تیم‌های پایه در سالیان اخیر گفت: به عنوان یک خدمتگذار با تمام وجود اعلام می‌کنم،  توفیق و موفقیت حاصل کار تیمی  است که ما را همراهی کردند. حمایت فدراسیون نیز در این موفقیت‌ها تاثیر زیادی داشت. در حوزه کار مدیریتی به این باور رسیدم که لازمه موفقیت صرفا توان فنی نیست. آنچه که بهترین‌ها  در کنار عوامل فنی برای یک تیم رقم می‌زند، همدلی است. اینکه همه حاضر باشند برای رسیدن به موفقیت از جان خود مایه بگذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  نمی‌خواهم در روزهایی که کام مردم با این موفقیت‌ها شیرین است خدایی نکرده با کلامی، شیرینی را به تلخی تبدیل کنم. امیدوارم این موفقیت، اقتدار و غرورآفرینی باعث شود کسانی که نگاه‌شان صرفا انتقادی است و فقط ناکامی‌ها را برجسته و از کنار موفقیت‌ها به راحتی عبور می‌کنند در دیدگاه‌های خود تغییراتی را ایجاد کنند. همه ما مردم این آب و خاک هستیم و باید همدل شویم تا موفقیت‌های ارزشمندی برای مردم به ارمغان و دل آنها را شاد کنیم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده