سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم ملی نونهالان دختر؛

درستی: خودباوری، رمز موفقیت ما بود

اعظم درستی سرمربی تیم دختران تکواندوی ایران پس از قهرمانی مقتدرانه شاگردانش در مسابقات جهانی، گفت: هیچگاه اجاره ندادیم که بی‌تجربگی بازیکنان و شرایط سنی آنان مشکل ساز شود و از لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی آنقدر تمرین و تلاش کردیم تا دختران ما با خودباوری کامل روی شیاپچانگ بروند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم نونهالان دختر ایران با کسب 6 مدال طلا و یک نقره، مقتدرانه عنوان قهرمانی رقابت های جهانی را از آن خود کرد.

«اعظم درستی» ‌ سرمربی تیم ایران که پیش از اعزام نیز هدف تیمش را رسیدن به عنوان قهرمانی عنوان کرده بود در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: از روز اول تمرینات به فتح قله جهانی فکر میکردیم و خدا را شاکرم که به این مهم رسیدیم.

وی افزود: هیچگاه اجاره ندادیم که بی‌تجربگی بازیکنان و شرایط سنی آنان مشکل ساز شود و از لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی آنقدر تمرین و تلاش کردیم تا دختران ما با خودباوری کامل روی شیاپچانگ بروند.

درستی تصریح کرد: خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد مواردی که در تمرینات پیگیری می‌کردیم از سوی بازیکنان در زمین به اجرا درآمد که کمک شایانی به عملکرد خوب ما کرد. همچنین بازیکنان در طول مسابقه، نکات کادرفنی را به خوبی دریافت و اجرا می‌کردند.

این مربی، اظهار داشت: تمامی مبارزات حریفان را آنالیز و بازیکنان را با برنامه به میدان می‌فرستادیم و شناخت خوبی از شرایط رقبا داشتیم. اینکه بازیکن بداند باید در طول مبارزه چگونه کار کرده و چه زمانی فنون را به اجرا درآورد از مساله مهم است.

سرمربی تیم ایران با اشاره به اینکه کسب هفت مدال از 10 وزن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: شرایط در 2 روز آخر به گونه‌ای بود که هوگوپوشان کشورمان برای رسیدن به عنوان فنی‌ترین بازیکن تلاش می کردند و در نهایت این عنوان به «ساناز عباس‌پور» رسید.

وی در خصوص کسب عنوان بهترین مربی جهان، گفت: خوشحالم که تلاش‌های مجموعه فدراسیون و تیم نتیجه داد و من نیز نقش خود را ایفاء کردم؛ این عنوان نیز نتیجه قهرمانی در جهان است.

درستی در خصوص اینکه پیش از اعزام نیز نوید قهرمانی در جهان را داده بود، گفت: از چند ماه قبل ۲ تیم تشکیل دادیم تا با قدرت در آسیایی و جهانی به میدان برویم اما هدف اصلی جهانی بود و به آن چیزی که می‌خواستیم در نهایت دست یافتیم چراکه به توان تیم ایمان داشتیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده