سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قرعه‌كشي مسابقات جام جهانی 2019 انجام شد/ نماینده ایران حریفان خود را شناخت

مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی 2019 دقایقی پیش در "ووشی" چین برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حریفان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام فدراسیون جهانی مسابقات جام جهانی 2019 از فردا (جمعه - یکم شهریورماه) با حضور 97 تکواندوکار از 10 کشور در "ووشی" چین آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها دقایقی پیش انجام شد و بر همین اساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در نخستین گام با قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف چین می‌رود.

حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در ترکیب این تیم قرار دارند. هدایت این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و علی رضایی به عنوان مربی است.

همچنین در بخش مشترک (زنان و مردان) نیز ایران نماینده دارد؛ که در اولین گام باید ساحل عاج را از پیش رو بردارد و در ادامه نیز با برنده دیدار روسیه یا آمریکا پیکار می‌کند.

عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند. مهرو کمرانی در بخش بانوان هدایت تیم را برعهده دارد.

تیم‌ اول مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G8 است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می‌شود.

همچنین در بخش پومسه سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران هستند.

برنامه زمان بندی رقابت‌ها///

«بخش مردان»

روز شنبه - دوم شهریورماه - ساعت 8:30 تا 13 (به وقت تهران)

«بخش مشترک»

روز یکشنبه - سوم شهریورماه - ساعت 8:30 تا 13:30 (به وقت تهران)

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده