سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو المپیاد استعدادهای برتر ورزشی نونهالان - قم؛

پولادگر: تکواندو در رده های پایه سرمایه های ارزشمندی دارد

پولادگر در مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو المپیاد استعدادهای برتر ورزشی نونهالان پسر گفت: نونهالان، نوجوانان و جوانان برومند و شایسته تکواندو همواره سرمایه های ارزشمند و مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی و آسیایی هستند که خداوند متعال این توفیق را به ما عطا کرده تا بتوانیم حفظ و حراست آنها را به خوبی انجام دهیم .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو المپیاد استعدادهای برتر ورزشی نونهالان پسر ظهر امروز (دوشنبه – 4 شهریورماه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، محمدرضا گروسی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان، جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران و کادرفنی تیم‌‌های حاضر در این رویداد در سالن «نخلستان» شهر قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در این رقابت‌ها و تبریک هفته دولت گفت: از حسن نیت و توجه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تکواندو به منظور واگذاری میزبانی این دوره از رقابت ها تشکر می‌‌کنم. همچنین از تلاش همه کسانی که در برگزاری این رویداد تلاش کرده‌اند؛ تقدیر می‌نمایم. یکی از اقدامات ارزشمندی که وزارت ورزش و جوانان در راستای توجه به رده‌های سنی پایه و استعدادیابی در دستور کار قرار داد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی است که سال گذشته نیز این رقابت‌ها در همین استان برگزار شد و این دوره نیز میزبان دومین دوره المپیاد در رشته تکواندو هستیم.

وی افزود: المپیادهای ورزشی با شعار ورزش، دوستی و آینده‌ای بهتر و با اهداف توسعه رویکرد عدالت محوری و نگاه متوازن به منابع در استان‌ها، افزایش غرور و افتخار ملی، جذب و پرورش استعاداهای ورزشی، بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها، پشتوانه سازی، کمک و تقویت تیم‌های ملی، توسعه ورزش قهرمانی، رشد و بالندگی مدال آوری و حضور مقتدرانه قهرمانان در المپیک 2020 نوجوانان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: سال گذشته این المپیاد با حضور 450 هزار نفر در سطح کشور برگزار شد و در سال‌جاری نیز حضور قریب به700 هزار نفر در 59 رشته پسران و 41 رشته دختران را شاهد هستیم؛ از تلاش حوزه اداره کل استعدادیابی وزارت و توجهی این مجموعه، همکاری که فدراسیون‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان داشتند تشکر می کنم. استان قم نیز بر اساس برنامه ریزی که در دستور کار قرار داشت 703 ورزشکار استان را در قالب 78 تیم به این رویدادها اعزام کرده است که شروع خوبی داشتند و امیدوارم در ادامه مسیر نیز به همین شکل باشد.

منعم در پایان گفت: امروز شاهد برگزاری دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر تکواندو هستیم و امیدوارم این دوره از مسابقات بتواند ضمن ایجاد رقابت سالم میان نونهالان عزیز، زمینه معرفی استعدادهای برتر را فراهم کرده و ثمره‌ی انجام این رقابت‌ها بتواند طی چند سال آینده به ورزش کشورمان کمک کند.

سپس سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان از تمامی دست اندرکاران به منظور برگزاری این رویداد به ویژه هیات تکواندو استان تشکر کرد و اظهار داشت: از سال گذشته در وزارت ورزش و جوانان اقدامات خوبی برای برگزاری المپیاد ورزشی و شناسایی استعدادهای برتر در رده‌های سنی پایه صورت گرفت هرچند فدراسیون تکواندو از سال‌ها پیش خود را مقید به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در این رده‌سنی کرده و نتیجه آن افتخاراتی است که تیم‌های ملی نوجوانان و نونهالان ما در این سال‌ها کسب کرده‌اند.

رییس فدراسیون تکواندو در ادامه افزود: در مسابقات اخیر قهرمانی نوجوانان و نونهالان آسیا هر4 تیم ما در گروه دختران و پسران با اقتدار قهرمان شدند. همچنین در مسابقات قهرمانی نونهالان جهان که به فاصله دو هفته در ازبکستان برگزار شد و فکر می‌کنم ایران تنها تیمی بود که با دو ترکیب متفاوت حضور پیدا کرد و این مهم به دلیل سرمایه‌های ارزشمندی است که در این رده‌سنی داریم.

وی اینطور ادامه داد: به فاصله دو هفته تیم دختران و پسران قهرمان آسیا شدند و در جهان نیز در گروه دختران عنوان قهرمانی جهان و در گروه پسران عنوان نایب قهرمان را کسب کردیم. بسیاری از قهرمانان و اعضای تیم ملی در آسیا و جهان در ترکیب تیم‌های حاضر در مسابقات کشوری قرار دارند و نشان می‌دهد قهرمانان جهان نیز باید در این مسابقات از عنوان خود دفاع نمایند.

پولادگر در پایان گفت: نونهالان، نوجوانان و جوانان برومند و شایسته تکواندو همواره سرمایه های ارزشمند و مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی و آسیایی هستند، خداوند متعال این توفیق را به ما عطا کرده که حفظ و حراست آنها را به خوبی انجام دهیم تا بتوانند به عنوان نماینده های ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی و قاره‌ای بدرخشند. برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانید توانایی خود را در این دوره از رقابت ها به نمایش بگذارید. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده