سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان؛

دکتر احمدی: برنامه های فرهنگی فدراسیون تکواندو باید به عنوان الگوی سایر فدراسیون ها قرار بگیرد

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان: نگاه جامع مدیریت فدراسیون تکواندو موجب ایجاد فضای فرهنگی مناسبی در این رشته شده که باید برنامه های این فدراسیون به عنوان الگو مورد توجه دیگر فدراسیون ها هم واقع شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ نشست کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان  و اعضای این کمیسیون در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این نشست گزارش فعالیت های فرهنگی یک سال گذشته  فدراسیون تکواندو توسط سید محمد پولادگر رییس فدراسیون به سمع حاضرین در جلسه رسید.

 در ادامه سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان  با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، برنامه های ورزشی هفته دولت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در این هفته با اجرای برنامه های مختلف در ابعاد ورزش همگانی و قهرمانی و افتتاح پروژه های مختلف ورزشی و سفرهای استانی دکتر سلطانی فر و معاونین به استان های مختلف کشور، رونق بسیار خوبی را درعرصه ورزش کشور شاهد بودیم .

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب، گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری نکات حائز اهمیتی را در مورد تکالیف دستگاه های مختلف مطرح کردند و در وزارت ورزش و جوانان ترویج ورزش همگانی را مورد تاکید قرار دادند و بر روی موضوع سلامت جامعه و استفاده از ظرفیت ورزش همگانی و مشارکت عموم مردم برای ارتقا سلامتی جسمی و روحی تاکید کردند.

سید عبدالحمید احمدی در ادامه با اشاره به گزارش اقدامات فرهنگی فدراسیون تکواندو که توسط پولادگر ارائه شد را فاخر ارزیابی کرد و اظهار داشت: نگاه جامع مدیریت فدراسیون تکواندو موجب ایجاد فضای فرهنگی مناسبی در این رشته شده که باید برنامه های این فدراسیون به عنوان الگو مورد توجه دیگر فدراسیون ها هم واقع شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان به استمرار حمایت جامعه ورزش و جوانان از سیل زدگان اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه آثار تخریبی این سیل فراوان بوده به همین دلیل حمایت جامعه ورزش همچنان ادامه دارد و در زمینه ساخت مسکن در مناطق روستایی پل دختر با مشارکت خودجوش فدراسیون ها ،اقدامات موثری صورت گرفته و بر اساس تعهدی که بر روی دوش جامعه ورزش است، هفتاد واحد مسکونی احداث خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده