سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کمرانی: مهرماه اردوی تیم‌ملی را آغاز می‌کنیم/ برای حضور بانوان در المپیک 2020 برنامه داریم

مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: تکواندوکاران در مسابقات هنرهای رزمی جهان مبارزات سنگینی را پشت سر گذاشتند و خدا را شکر با غیرت سهمیه مسابقات تیمی المپیک را کسب کردند.

مهرو کمرانی سرمربی  تیم‌ملی تکواندو زنان در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت‌های تیمی مشترک گرنداِسلم 2019 - چین گفت: این رقابت‌ها برای تیم دختران بسیار جدید بود و با توجه به جو حاکم بر آن تجربه خوبی برای ما به همراه داشت؛ از استاد خلیفه که خالصانه برای این تیم زحمت کشیدند و هیچ تفاوتی میان دختران و پسران قائل نشدند و همچنین استاد ایمان‌زاده و دانشگاه آزاد اسلامی که حامی مالی تیم بودند تشکر می کنم . متاسفانه برخی مسائل باعث شد تا در چین نتیجه نگیریم اما خدا را شکر توانستیم در مسابقات هنرهای رزمی جبران نماییم.

وی افزود: تجربیاتی که در این رقابت‌ها کسب کردیم به ما در مسابقات هنرهای رزمی کمک قابل توجهی کرد؛ با وجود اینکه اعضای تیم خسته بودند و برخی آسیب داشتند اما با تمام توان مبارزه کردند و توانستند بر سکوی قهرمانی بایستند.

کمرانی اینطور ادامه داد: کیمیا همتی واقعا عالی مبارزه کرد و اینکه دختر 18 ساله در این حد محکم ظاهر شود واقعا جای تقدیر دارد؛ کیمیا علیزاده با اینکه یک‌ سال از شیاپ‌چانگ دور بود اما با استفاده از تجارب گذشته به خوبی ظاهر شد و توانمندی خود را ثابت کرد. عرفان ناظمی و امیرمحمد بخشی هم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند. تکواندوکاران درمسابقات هنرهای رزمی جهان مبارزات سنگینی را پشت سر گذاشتند و خدا را شکر با غیرت سهمیه مسابقات تیمی المپیک را کسب کردند.

سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان خاطرنشان کرد: از بچه‌ها که توانستند این نتایج را رقم بزنند و سهمیه مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 را برای کشورمان به ارمغان بیاورند تشکر می‌کنم؛ تیم‌های حاضر با تمام توان در این رویداد شرکت کرده بودند اما هوگوپوشان ایران موفق شدند نتیجه خوبی را بدست آورند. کیمیا همتی و کیمیا علیزاده بهترین نفراتی بودند که برای حضور در این مسابقات انتخاب کردم و خوشحالم که توانستند اعتماد من را به خوبی پاسخ دهند.  

وی در ادامه اظهار داشت: تضمینی وجود ندارد نفراتی که در این رقابت ها کسب سهمیه کردند حتما به مسابقات تیمی بازی‌های المپیک اعزام شوند؛ در این مقطع زمانی تصمیم گرفتم آنها را اعزام کنم چراکه به آنها ایمان داشتم و مطمئن بودم موفق عمل می‌کنند اما ممکن است برای المپیک تغییر کنند و نفرات دیگری اعزام شوند.

کمرانی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: هدف ما حضور در المپیک 2020 است و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ برای رسیدن به این مهم باید پله پله جلو رفته و با اطمینان بیشتری‌ گام برداریم که نخستین پله آن کسب سهمیه است. برهمین اساس بچه‌ها را در اردو و تورنمنت‌های بین‌المللی محک می‌زنیم تا در خصوص اینکه در کدام اوزان هوگوپوشان را اعزام نماییم به جمع بندی لازم برسیم.

کمرانی در پایان گفت: مسابقات ورود به اردوی مقدماتی تیم‌ملی تکواندو زنان در اوزان المپیکی روز یکم مهرماه برگزار می شود و بلافاصله پس از آن اردونشینی نفرات راه یافته آغاز خواهد شد.
ما هنوز در خصوص نفرات تصمیم قطعی نگرفته ایم؛ در اردو تمام موارد را زیر نظر گرفته و رصد می‌کنیم و پس از شرکت در تورنمنت‌های بین‌المللی و بررسی‌های لازم تکواندوکاران واجد شرایط را انتخاب خواهیم کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده