سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عسکری: به جای خوشحالی برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم/ سجاد با آسیب برنز گرفت

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تکواندوکاران روند خوبی را در مسیر کسب سهمیه طی می‌کنند و به همین دلیل به جای خوشحالی تلاش می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فریبرز عسکری با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابت های گرندپری تکواندو مسابقات بسیار سنگینی است که به دلیل حضور بهترین های دنیا همیشه در بالاترین سطح فنی برگزار می شود. رقابتهای ژاپن نیز در همین شرایط برگزار شد که خدا را شکر نتایج خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: تورنمنت های پایانی در مسیر کسب امتیاز ورودی المپیک است، مدعیان سفر به توکیو در حال جمع آوری امتیازات هستند و هر چه پیش می رویم کار سخت و دشوار می شود. برای ما خیلی اهمیت داشت در اوزانی که نیاز داشتیم امتیازات خوبی را بدست آوردیم.

سرمربی تیم ملی به مدال طلای میرهاشم حسینی اشاره کرد و گفت: میرهاشم بیشتر از همه نفرات تیم به امتیاز کامل این رقابت ها نیاز داشت که خدا را شکر بعد از قهرمانی و ۴۰ امتیازی که در رم بدست آورد، در مسابقات «چیبا» هم همین شرایط را تکرار کرد. فکر می کنم تا رنکینگ ششم بالا بیاید و این خیلی خبر خوبی برای ما است.

عسکری ادامه داد: هادی پور نقره با ارزشی بدست آورد و جایگاه خود را در رنکینگ تثبیت کرد. سجاد مردانی هم با وجود آسیب دیدگی از ناحیه روی پا، با کمک پزشک تیم مسابقات را ادامه داد. نظر من این بود که ادامه ندهد ولی غیرتمندانه مبارزه کرد و اگر اشتباه داوری نبود می توانست پیروز مبارزه با حریف کره ای باشد. 

وی افزود: قسمت ما این بود که در این رقابت ها با 6 تکواندوکار، یک طلا، یک نقره و یک برنز کسب کنیم. خدا را شاکر هستیم ولی این مدالها ما را نه خوشحال می کند و نه ناراحت، این رقابت ها در مسیر ما قرار دارد و در حال جمع آوری امتیازات هستیم. هنوز دو مرحله دیگر باقی مانده و امیدوارم در این مسابقات نیز عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و سهمیه های خود را در این سه وزن قطعی کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص شکست رقبای میرهاشم در «چیبا» گفت: در وزن ۶۸- کیلوگرم خوشبختانه غیر از «دای هون لی» که رنکینگ یک دنیاست و برنز گرفت و «دنیسنکو» که غیبت داشت، سایر مدعیان از نفر دوم تا نهم رنکینگ قبل از سکو باختند که این می تواند برای ما که چشم به سهمیه المپیک در این وزن داریم خیلی خوب باشد. 

عسکری تصریح کرد: فرزان در تمرینات درون اردویی عملکرد بسیار خوبی دارد و خیلی عالی تمرین می کند. اما واقعیت این است که کم کردن وزن خیلی به او لطمه می زند و تاثیر منفی روی عملکردش دارد. 

وی در پایان گفت: برنامه بعدی ما بدون شک مرحله سوم مسابقات گرندپری در بلغارستان است. بعد از بازگشت از ژاپن برنامه های تمرینات را اعلام خواهیم کرد. ضمن اینکه تورنمنت صربستان را هم داریم و امیدوارم شرایط اعزام فراهم شود. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده