سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حسینی: هدفم بهترین مدال المپیک است

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم ایران گفت: امیدوارم ادامه مسیر برای کسب سهمیه المپیک را به بهترین شکل ادامه بدهم و بتوانم بهترین مدال را در این رویداد بزرگ کسب کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، میرهاشم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کسب مدال طلای رقابت‌های گرندپری ژاپن و برداشتن گامی دیگر در راه کسب سهمیه المپیک 2020 اظهار کرد: پنج مبارزه در این رقابت‌ها داشتم که خدا را شکر توانستم در هر پنج بازی مقتدرانه ظاهر شوم و بهترین عملکرد را داشته باشم. دور اول با حریف مکزیکی مصاف کردم و به این خاطر که بازی اول بود مقداری برایم سنگین بود اما  توانستم با اختلاف کم او را شکست دهم.

تکواندوکار وزن منهای 68 کیلوگرم افزود: مبارزه دوم با حریف اسپانیایی بود که واقعا توانایی زیادی داشت و جزو بهترین‌های این رقابت‌ها بود. او در مسابقات جهانی در حالی مدال نقره گرفت که با اختلاف کم در دیدار فینال شکست خورده بود اما توانستم با توجه به برنامه‌ای که با کمک کادر فنی پی‌ریزی کرده بودیم با 20 امتیاز اختلاف در پایان دو راند او را شکست دهم. رقابت سوم مقابل سروش احمدی بود که طبق نظر کادر فنی و برنامه‌ای که داشتم توانستم او را شکست دهم.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه چهارم نیز مقابل حریف برزیلی بود که توانسته بود سئوک بای کیم از کره‌جنوبی و برادلی سیندن قهرمان جهان 2019 را شکست دهد. او حریفی بسیار باهوش و شش دانگ بود که خدا را شکر توانستم با نمایشی عالی او را شکست دهم. واقعا از خودم در این مبارزه راضی بودم و توانستم یکی از بهترین مبارزاتم‌ را به نمایش بگذارم.

حسینی ادامه داد: در دیدار فینال طبق هماهنگی که با استاد عسکری داشتم و با توجه به اینکه مبارزه‌های حریفم را آنالیز کرده بودیم می‌دانستیم که باید او را در دو راند ابتدایی خسته کنم و وقتی بدنش افت کرد در راند سوم حملاتم را شروع کنم و امتیاز بگیرم. دقیقا به همین منوال شروع کردم تا جایی که توانستم در راند سوم 22 امتیاز بگیرم و با اختلاف بالا او را شکست دهم.

تکواندوکار وزن منهای 68 کیلوگرم با اشاره به اهمیت کسب این مدال در راه کسب سهمیه المپیک گفت: خدا را شکر با این مدال طلا 40 امتیاز شیرین در مسیر کسب سهمیه گرفتم. ان‌شاءالله به همین شکل جلو بروم و باقی مسیر را نیز به خوبی طی کنم و در نهایت سهمیه المپیک را کسب کنم. آرزوی هر ورزشکاری است که در المپیک به میدان برود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. ان‌شاءالله در المپیک با برنامه‌ریزی که فدراسیون و کادر فنی دارند بتوانم خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنم و باعث شادی دل مردم شوم. هدفم کسب بهترین مدال در المپیک است و امیدوارم به این هدف بزرگ برسم.

وی در پایان با قدردانی از حمایت‌های مردم و خانواده تکواندو گفت: در این مدت حمایت‌های بسیار خوبی از سوی مردم داشتم. از مجموعه خانواده تکواندو و فدراسیون و همین‌طور مردم عزیزمان که سر من منت گذاشتند و حمایتم کردند قدردانی می‌کنم. امیدوارم بتوانم در نهایت با مدالی خوش‌رنگ در المپیک دلشان را شاد کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده