سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی خردسالان کشور؛

پولادگر: 98 سال پرافتخاری برای تکواندو ایران بود/ سرمایه گذاری گسترده‌ای در رده سنی پایه انجام داده‌ایم

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: سال 98 تاکنون سال پرافتخاری برای تکواندو ایران بود و افتخارات فراوانی در تمامی رده ها به ویژه در رده‌سنی نوجوانان و نونهالان توسط قهرمانان شایسته کشورمان بدست آمده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان عصر امروز (پنجشنبه – 28 شهریورماه) با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، استاد آذرپاد پیشکسوت تکواندو، محمد نوذزی رییس هیات تکواندو استان البرز، حسین بریمانی رییس هیات تکواندو مازندران، تکواندوکاران، کادرفنی تیم‌ها و جمعی از خانواده‌ ورزشکاران در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در ابتدای این مراسم گفت: به همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، داوران و خانواده های محترم که از اقصی نقاط کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور در این سالن حضور دارند، خیر مقدم عرض می کنم.

وی افزود: سال 98 تاکنون سال پرافتخاری برای تکواندو ایران بود و افتخارات فراوانی در تمامی رده ها به ویژه در رده‌سنی نوجوانان و نونهالان توسط قهرمانان شایسته کشورمان بدست آمده است.

رییس فدراسیون تکواندو در ادامه گفت: در رده سنی نونهالان تیم‌های دختران و پسران با شایستگی در مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان افتخارات فروانی کسب کردند، هفت مرتبه پرچم پرافتخار کشورمان به اهتزاز در آمد و سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن مسابقات طنین انداز شد که تحسین کارشناسان را به همراه داشت. شما نیز برای ما حکم همان قهرمانان را دارید و می توانید در سال‌های آتی افتخارآفرینی کنید.  

پولادگر تصریح کرد: در رده سنی خردسالان و نونهالان این افتخار را داریم که دختران و پسران ما هم طراز هستند و با توجه به اینکه تکواندو یک رشته المپیکی است سرمایه گذاری گسترده‌ای در رده سنی پایه انجام داده‌ایم تا ثمراتش را در رده‌های سنی بالاتر مشاهده کنیم و امروز افتخاراتی که برای تکواندو ایران در عرصه های مختلف کسب می‌شود نتیجه همین سرمایه گذاری است. برای همه شما در رویداد پیش‌رو آروزی موفقیت می‌کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده