سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

زوار: روند رو به رشد ملی‌پوشان در گرندپری ژاپن تداوم داشت

مربی تیم تکواندو نوجوانان گفت: روند رو به رشد ملی‌پوشان تکواندو در گرندپری ژاپن تداوم داشت که این موضوع باعث خوشحالی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمدرضا زوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد ملی‌پوشان در مرحله دوم مسابقات گرندپری تکواندو در سال 2019 اظهار داشت: خد را شکر که روند رو به رشد بچه‌ها در مسابقات سنگین گرندپری تداوم داشت. شکسته شدن طلسم عدم موفقیت‌ها باعث خوشحالی است و در ژاپن نیز بچه‌‌ها توانستند سه مدال خوشرنگ را کسب کنند، به خصوص میرهاشم حسینی که با کسب مدال طلا در این مرحله به کسب سهمیه المپیک نزدیک‌تر شد.

وی تصریح کرد: کسب مدال توسط ملی‌پوشانی که به امتیاز و کسب مدال نیاز بیشتری داشتند، نکته مثبت ما بود. این بچه‌ها با کسب مدال توانستد به کسب سهمیه المپیک نزدیک‌تر شوند. سه بازیکنی که موفق به کسب مدال نشدند نیز زحمت خود را کشیدند، اما برد و باخت در مسابقات به این سنگینی طبیعی است.

زوار با تاکید بر اینکه روند موفقیت‌ها اخیر ادامه خواهد داشت، گفت: قطعا کسب مدال در مسابقات اخیر باعث بالا رفتن انگیزه بچه‌ها شده است و آنها به خوبی متوجه شدند که با تلاش و جدیت می توانند روند موفقیت‌های خود را ادامه بدهند. این روند حتی می تواند در مسابقات آینده بهتر نیز باشد. بچه‌های ما در ژاپن ثابت کردند که تکواندو ایران در حال حرکت رو به جلو است و قطعا با تداوم این روند کسب سه سهمیه المپیک را قطعی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در این راه بدشانسی و آسیب دیدگی مانع راه ما نباشد. در ژاپن سجاد مردانی با وجود آسیب دیدگی به خوبی عمل کرد و به مدال برنز رسید تا فاصله حضور خود با کسب سهمیه را کمتر کند. انگیزه و تلاش بچه‌ها در این مدت بیشتر شده است و آنها به خوبی می‌دانند اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه آنها باشد.

پیشکسوت تکواندو ایران  در خصوص شانس کسب مدال توسط ملی‌پوشان در المپیک گفت: یکی از راه‌های موفقیت درس گرفتن از تجربیات گذشته است. بعد از شکست در المپیک ریو که عوامل مختلفی داشت باید از تجربیات آن  استفاده کنیم. درس بزرگ المپیک ریو می‌تواند برای ما در توکیو یک سرمایه بزرگ باشد. قطعا هر سه ملی‌پوش ما کسب سهمیه خواهند کرد و در المپیک می‌توانند کار راحت‌تری برای شکست قهرمان کره‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: میرهاشم حسینی بعد از اتفاقات مسابقات جهانی، با شکست دای هون لی در گرندپری ایتالیا و شکست حریف انگلیس در ژاپن با توانایی بالای خود را نشان داد. آرمین هادی‌پور نیز در مقابل قهرمان کره‌ای که شکست ناپذیر عنوان شده است  عملکرد بسیار خوبی داشت و او را حسابی اذیت کرد. اگر همین روند انگیزشی و تمرینی ادامه داشته باشد و ضعف‌های خود را پوشش بدهیم در المپیک  توکیو جایگاه خوبی خواهیم داشت. تکواندو ایران در توکیو می‌تواند اتفاقات ریو را جبران کند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده