سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عبدالرشیدی: تکواندوکاران مس کرمان زنگ تفریح حریفان نیستند

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان در لیگ برتر گفت: قصد جذب ملی پوشان را داشتیم اما چون با تیم‌های دیگر قرارداد داشتند و تکواندوکار آزاد نبودند، نتوانستیم در این مورد موفق باشیم، با این حال تکواندوکارانی را جذب تیم کرده ایم که زنگ تفریح حریفان نیستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجید عبدالرشیدی در گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره حضور تیم مس کرمان در لیگ برتر تکواندو گفت: مس قدیمی‌ترین تیم لیگ برتر تکواندو است که چند سال در لیگ غیبت کرد و بعد از آن در لیگ دسته اول فعالیتش را شروع کرد، از سال قبل دوباره به لیگ برتر آمدیم و سعی می‌کنیم تیم بهتری نسبت به پارسال داشته باشیم.

وی در خصوص جذب ملی پوش در تیم مس کرمان افزود: قصد جذب ملی پوشان را داشتیم اما چون با تیم‌های دیگر قرارداد داشتند و تکواندوکار آزاد نبودند، نتوانستیم در این مورد موفق باشیم، با این حال تکواندوکارانی را جذب تیم کرده ایم که زنگ تفریح حریفان نیستند.

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان به بودجه این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: مسئولان و مدیرعامل مس کرمان حمایت خوبی از تیم تکواندو این باشگاه دارند و از دوستداران این رشته هستند، آن‌ها می‌خواهند مثل گذشته نام تکواندو مس مطرح شود.

وی با اشاره به آغاز تمرینات مسی‌ها افزود: یک ماه است که تمرینات تیم شروع شده است و خوب پیش می‌رویم، امسال مسابقات خوبی را در لیگ برتر ارائه می‌دهیم و هدفمان کسب سکو است.

عبدالرشیدی گفت: کادر فنی تیم را هنوز تکمیل نکرده ایم و بلافاصله بعد از جذب مربیان مدنظر اطلاع رسانی خواهیم کرد، ضمن آنکه مس حتما در کرمان یک هفته از مسابقات را میزبانی خواهد کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده