سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تمجید: تکواندو، یکی از منظم‌ترین لیگ‌های ورزشی در ایران است

محسن تمجید سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: باید همه باشگاه‌ها با بازیکنان خود تسویه کنند و هیچ بازیکنی را نداریم که قرارداد او بلاتکلیف باشد. یکی از منظم‌ترین لیگ‌های ورزشی در ایران، لیگ تکواندو است. بازیکنی را نداریم که در بازه زمانی طولانی از باشگاهی طلبکار باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندوف محسن تمجید در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضور تیم کانون مهاجرین به عنوان نخستین تیم خارجی لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: افغانستانی‌های زیادی در ایران زندگی می‌کنند و بعضا تکواندوکاران خوب زیادی نیز  از میان آنها بیرون آمده است. بر همین اساس آنها صحبت‌هایی برای حضور در لیگ برتر تکواندو با ما داشتند که با موافقت ریاست فدراسیون تکواندو قرار شد تیم کانون مهاجرین در لیگ برتر امسال حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: قرار است در همین روزها مسابقات انتخابی تیم کانون مهاجرین در کابل برگزار شود تا با انتخاب نفرات منتخب در لیگ برتر تکواندو ایران که لیگ معتبر و ریشه‌داری است، حضور داشته باشد. حتی می‌توان عنوان کرد با برگزاری مسابقات انتخابی، تیم کانون مهاجرین به نوعی تیم ملی افغانستان است و قرار است بهترین این کشورها در لیگ خلیج فارس حضور داشته باشند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص مبالغ قرارداد بازیکنان در لیگ برتر تکواندو گفت: علی‌رغم افتخارآفرینی و حضور اسطوره‌های ورزش ایران در رشته تکواندو، قرادادهای بچه‌های تکواندو اصلا بالا نیست. بالاترین رقم قرارداد بازیکنان ملی‌پوش برای حضور در لیگ برتر تکواندو 50، 60 میلیون تومان است. متاسفانه بچه‌های ملی‌پوش که تمام سرمایه و دارایی آنها پاهای توانمندشان است و اگر خدایی نکرده حادثه‌ای برای آنها پیش بیاید زندگی‌شان تحت شعاع قرار می‌گیرد، با این اعداد و ارقام همچنان قرارداد امضا می‌کنند.

تمجید خاطرنشان کرد: علی‌رغم انتظارات بالایی که از رشته تکواندو همیشه وجود دارد، اما این رشته مظلوم است. یکی از انتظارات بزرگ مردم ایران  درخشش تکواندو در المپیک 2020 است که روی آن حساب کردند. در 6، 7 ماه گذشته بچه‌های تکواندو هر چه افتخارآفرینی بود را درو کردند و در مسابقات نونهالان، نوجوانان، پاراتکواندو، المپیاد دانشجویی و تورنمنت‌های بین‌المللی با سیاست‌های مدیریت فدراسیون، تلاش‌های بچه‌ها و مربیان توانمند ایران به این افتخارات دست یافتند. در این شرایط قراردادهای لیگ تکواندو در شان بچه‌ها نیست، اما آنها باغیرت ایستادند و تلاش می‌کنند.

تمجید در خصوص راهکارهای سازمان لیگ تکواندو برای رسیدن بازیکنان به مبالغ قرارداد خود گفت: باید همه باشگاه‌ها با بازیکنان خود تسویه کنند و هیچ بازیکنی را نداریم که قرارداد او بلاتکلیف باشد. یکی از منظم‌ترین لیگ‌های ورزشی در ایران، لیگ تکواندو است. بازیکنی را نداریم که در بازه زمانی طولانی از باشگاهی طلبکار باشد. طبق آیین‌نامه مدونی که طی سال‌ها با زحمات بسیار تهیه شده است، به باشگاه‌ها اجازه داده نخواهد شد بازیکنی طلبکار باشد و مدت زمان زیادی از این طلب گذشته باشد. خد را شکر در لیگ تکواندو بچه‌ها به حق و حقوق  خود می‌رسد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص برنامه‌های برگزار کنندگان مسابقات برای کاهش اعتراضات مربیان نسبت به سالیان گذشته گفت: قبل از شروع مسابقات جلسات توجیهی برای مربیان داریم. آیین‌نامه انضباطی ما در حال به روز رسانی است و در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات، مربیان باید در نظر داشته باشند محدودیت‌های آنها تا کجا است و تا کجا می‌توانند اعتراض کنند. همه این موارد در آیین نامه دیده شده است و امیدوارم امسال لیگ جذابی داشته باشیم که نتیجه آن را در المپیک ببینیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده