سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دعوت شدگان به تیم ملی تکواندو زنان تست آمادگی جسمانی دادند

تکواندوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی تکواندو زنان صبح امروز (چهارنشبه - 10 مهرماه) آزمون های آمادگی جسمانی را در آکادمی ملی المپیک پشت سر گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی و ورود به اردوی تیم ملی تکواندو زنان که در اوزان المپیکی و در تاریخ یکم مهرماه در مرکز جهانی تکواندو برگزار شد، در نهایت 8 هوگوپوش جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.

غزل سلطانی، نگار اسماعیلی، کوثر اساسه، نرگس میر نوراللهی، یلدا ولی نژاد، آناهیتا توکلی، ملیکا میرحسینی، زینب اسماعیلی نفرات برتر مسابقات انتخابی هستند که در اوزان المپیکی 49- ، 57- ، 67 – و 67+ کیلوگرم عناوین برتر این رقابت ها را کسب کردند.

برترین های مسابقات انتخابی به همراه مهلا مومن‌زاده دارنده مدال مسابقات قهرمانی جهان 2019 و کیمیا همتی و کیمیا علیزاده  که در رقابت تیمی جام جهانی 2019 و هنرهای رزمی جهان 2019 موفق به کسب مدال شده و از حضور در این مرحله انتخابی معاف بودند، اردونشینان تیم ملی تکواندو بانوان را تشکیل می‌دهند.

تکواندوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی تکواندو زنان  صبح امروز (چهارنشبه - 10 مهرماه) آزمون های آمادگی جسمانی را در آکادمی ملی المپیک پشت سر گذاشتند.

تمرینات آماده سازی ملی پوشان در مرکز جهانی تکواندو و با هدایت مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی پیگیری می شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده