سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برای نخستین بار صورت گرفت؛

محاسبه رنکینگ جهانی پومسه از سپتامبر 2019

طبق تصمیم فدراسیون جهانی محاسبه رنکینگ جهانی پومسه از سپتامبر 2019 آغاز و در مسابقات قهرمانی جهان 2020 – دانمارک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی پومسه جهان 2020 از یکم تا چهارم خردادماه سال آینده در "هرنینگ" دانمارک برگزار می شود و طبق تصمیم فدراسیون جهانی برای اولین بار امتیازات پومسه‌روها که از سپتامبر 2019 محاسبه شده است، در این رویداد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این تصمیم فدراسیون جهانی، کاملا حرفه‌ای است و نشان می‌دهد مقامات تکواندو، به دنبال ارتقاء سطح پومسه در سراسر جهان هستند.

با اعلام فدراسیون جهانی اولین رویدادی که رنکینگ آن برای بخش پومسه ابداعی محاسبه شده است، مسابقات مسترشیپ هنرهای رزمی سال 2019 بود که در "چونگجو" کره‌جنوبی برگزار شد. تاریخ برگزاری مسترشیپ چونگجو سپتامبر 2019 بود که از آن رویداد به بعد امتیاز پومسه‌روها در رقابت‌هایی که شرکت کرده‌اند، محاسبه می‌شود. 

اگرچه طبق اعلام مسئولان فدراسیون جهانی، رنکینگ پومسه ابداعی از این ماه ثبت شده است اما پیش از این سیستم امتیازدهی و رنکینگ در پومسه استاندارد، مدتی است که در حال اجرا است ولی منتشر نشده است.

از مسابقات قهرمانی جهان 2020 به بعد، پومسه دستخوش تغییرات چشمگیری خواهد شد و شرایط یکسانی در مقایسه با کیوروگی هم در بخش ابداعی و هم در بخش استاندارد برای آن در نظر گرفته می‌شود.

بعد از مسابقات هنرهای رزمی جهان به بخش انفرادی پومسه ابداعی رنک تعلق گرفت و مسئولان فدراسیون جهانی مطرح کردند که باید دید آیا موقعیت و شرایط  کسب امتیاز برای سایر بخش‌های  پومسه نیز به دست می آید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده