سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس هیات تکواندو استان مازندران؛

بریمانی: میزبان همیشگی برای مسابقات تکواندو ایران خواهیم بود

رییس هیات تکواندو استان مازندران گفت: مقدمات میزبانی خوب را برای مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور فراهم خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حسین بریمانی رییس هیات تکواندو استان مازندران پس از نشست هماهنگی با مسئولین فدراسیون خبر از میزبانی مازندران در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور داد.

وی ادامه داد: این مسابقات از 16 آبان ماه در شهرستان بابلسر به مدت 4 روز در 2 بخش پسران و دختران برگزار می شود، از آنجایی که مازندران با داشتن پتانسیل و امکانات مناسب میزبان همیشگی و قدیمی ورزشکاران است، سعی کردیم  بهترین شهر ساحلی را برای حضور تیم های شرکت کننده در نظر بگیریم تا به مانند گذشته با خاطره خوبی این دیار همیشه سبز را ترک کنند.

بریمانی با برگزاری جلسات مختلف با عوامل اجرایی و ستادی در استان بیان کرد: تمهیدات لازم برای میزبانی بابلسر در حال برنامه ریزی است. هیات تکواندو استان مازندران برای میزبانی مطلوب این دوره از مسابقات، با برنامه ریزی، برگزاری جلسات متعدد و همکاری خوب  اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

رییس هیات تکواندو استان با بیان اینکه مازندران موفق به کسب 5 کاپ قهرمانی کشور در 6 ماه نخست سال 98 شده است، اظهار کرد: هیات تکواندو مازندران در 6 اعزام رده سنی خردسالان، نونهالان و جوانان و بزرگسالان دختر و پسر توانست 5 کاپ کشوری در بخش کیوروگی دریافت کند که 2 عنوان قهرمانی کشور را پسران در رده سنی نونهالان و خردسالان بدست آوردند و در بخش دختران نیز با کسب عنوان قهرمانی در خردسالان، نایب قهرمانی در جوانان و بزرگسالان و سکوی سومی نونهالان همراه بوده است. همچنین در اعزام پومسه روها، در بخش مردان موفق به کسب مقام سوم شدیم تا نتایج دلچسب و چشمگیری در 6 ماه نخست سال حاصل شود. بنابراین با دریافت امتیاز میزبانی در حال آماده سازی نوجوانان دختر و پسر در اردو استانی هستیم تا کسب بهترین عنوان را در این رده سنی از مسابقات قهرمانی کشور از دست ندهیم.

حسین بریمانی در پایان با اشاره به اینکه افتخار میزبانی در مازندران برای اولین بار نبوده است گفت:  از زحمات و حسن اعتماد و توجه رییس فدراسیون تکواندو و مجموعه فدراسیون تشکر و قدردانی نمایم، انشاا.. همچون گذشته میزبان شایسته ای برای تیم های سراسر کشور باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده