سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به منظور حضور در مرحله سوم مسابقات گرندپری 2019 – بلغارستان؛

ملی‌پوشان تکواندو سه‌شنبه راهی صوفیه می‌شوند

مردان ملی پوش تکواندو کشورمان برای حضور در مرحله سوم مسابقات گرندپری 2019، ساعت 1:50 بامداد روز سه‌شنبه – 23 مهرماه ایران را به مقصد "صوفیه" بلغارستان ترک می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی از روز جمعه - 26 مهرماه در "صوفیه" بلغارستان آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه دارد.

مردان ملی‌پوش تکواندو کشورمان بامداد روز سه شنبه – 23 مهرماه راهی این کشور می‌شوند.

آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+ کیلوگرم تکواندوکاران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

پیش از این قرار بود فرزان عاشورزاده نیز در این رویداد حضور داشته باشد اما وی در این میدان مبارزه نمی‌کند؛ سرمربی تیم ملی ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به وضعیت جسمانی عاشورزاده، پزشک متخصص صلاح ندانست که  فرزان در این مقطع زمانی وزن کم کند. بر همین اساس با برنامه ریزی صورت گرفته تیم ملی با ترکیبی 5 نفره در مسابقات گرندپری به مصاف رقبا می‌رود.

عسکری افزود: هدف ما این است که عاشورزاده در میان 20 نفر برتر رنکینگ المپیکی قرار بگیرد اما حفظ سلامتی او برای ما در اولویت است و با توجه به شرایط پیش آمده تصمیم گرفتیم تا در گرندپری بلغارستان شرکت نکند؛ فرزان در تورنمنت صربستان که 5 آبان ماه برگزار می‌شود، در یک وزن بالاتر به مبارزه می‌پردازد تا رنک خود را ارتقاء دهد.

تیم ملی تکواندو کشورمان بلافاصله پس از رقابت‌های گرندپری عازم صربستان می شود و فرزان عاشورزاده در ادامه به سایر ملی پوشان ملحق می‌شود؛ درمدت زمان باقی مانده تا این مسابقات ملی‌پوشان تکواندو ایران تمرینات مشترکی را با تیم های صربستان و استرالیا برگزار می کند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این رقابت ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده