سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مرحله سوم مسابقات گرندپری 2019 - بلغارستان؛

هادی پور، حسینی و احمدی رقبای خود را شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های روز نخست از مرحله سوم مسابقات گرندپری 2019 - بلغارستان انجام شد و آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و سروش احمدی نمایندگان کشورمان در این روز رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از ساعت 10 (به وقت ایران) فردا (جمعه – 26 مهرماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "صوفیه" بلغارستان آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلامی روز جمعه و در نخستین روز این رقابت‌ها، پیکارهای اوزان 58- و 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم نمایندگان تکواندو کشورمان هستند.

ظهر امروز (پنجشنبه – 25 مهرماه) قرعه کشی رقابت‌های روز نخست انجام و بر همین اساس رقبای هادی پور، حسینی و احمدی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، آرمین هادی پور نماینده وزن اولی تکواندو کشورمان پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار به مصاف برنده دیدار "لئون گلاسنویک" از کرواسی و "آدرین ویسنته" اسپانیایی می‌رود. در ادامه باید یکی از هوگوپوشان تونس، نیجر و روسیه را شکست دهد.

میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم در اولین دیدار با "هروان منگیو" کانادایی مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید برنده دیدار آمریکا و بلغارستان را شکست دهد. سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن و در پایین جدول، ابتدا با "دیلان چلاموتو" از فرانسه دیدار می‌کند و در ادامه باید برنده پیکار بلژیک و صربستان را از پیش رو بردارد.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 10 تا 14 و رقابت های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت 15 تا 18 انجام خواهد شد؛ دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 19:30 تا 22:30 پیگیری می شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این رقابت ها 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده