سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هفتمین دوره بازی‌های المپیک نظامیان جهان (سیزم) 2019؛

بخشی مدال برنز المپیک نظامیان جهان را بر گردن آویخت

امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان در بازی‌های المپیک نظامیان جهان (سیزم) برای کسب مدال برنز برابر نماینده برزیل قرار گرفت و موفق شد این مدال را به نام خود ثبت نماید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره بازی‌های المپیک نظامیان جهان  (سیزم) 2019 در بخش تکواندو با حضور 244 هوگوپوش از 47 کشور از امروز (چهارشنبه - یکم آبان‌ماه) در "ووهان" چین آغاز شد و به مدت 4 روز ادامه دارد.

امروز و در نخستین روز این رقابت ها مبارزات اوزان 74- و 87+ کیلوگرم در حال پیگیری است که امیرمحمد بخشی و حسن باغگرایی نمایندگان تکواندو ایران بودند.

امیرمحمد بخشی نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان موفق شد برابر نماینده برزیل با نتیجه 14 بر صفر به برتری برسد و بر سکوی سومی بایستد.

امیرمحمد در نخستین گام برابر نماینده مصر 19 بر 6 پیروز شد؛ در ادامه به مصاف هوگوپوش آلمان رفت و نتیجه را 18 بر 4 به نفع خود به پایان رساند. وی در سومین دیدار با تکواندوکار کره جنوبی مبارزه کرد که از ناحیه پا آسیب دید و 9 بر 6 نتیجه را واگذار کرد و برای کسب مدال برنز می بایست با نماینده برزیل مبارزه می کرد.

حسن باغگرایی در وزن 87+ کیلوگرم نماینده ایران بود که در نخستین مبارزه برابر تکواندوکار آمریکا نتیجه را در راند طلایی (8-6) واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی است. 

رقابت‌های المپیک نظامیان جهان 2G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده