سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عسکری: تکواندوکاران خوبی در تورنمنت صربستان حضور داشتند/ امتیازات بدست آمده در مسیر کسب سهمیه المپیک اهمیت ویژه‌ای دارد

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تورنمنت صربستان از نظر فنی در جایگاه خوبی قرار داشت و با توجه به اینکه سال پیش از بازی‌های المپیک بود بسیاری از تکواندوکاران مطرح به منظور تکمیل امتیازاتشان در این رویداد حضور پیدا کرده بودند.

هجدهمین دوره تورنمنت بین‌المللی صربستان در رده سنی بزرگسالان با حضور 285 هوگوپوش به مدت دو روز در شهر "بلگراد " برگزار شد و تیم ملی‌ تکواندو مردان کشورمان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز موفق شد عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید که البته این رده‌بندی در مجموع تیمی مردان و زنان محاسبه شده است.

فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان با اشاره به این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تورنمنت صربستان از نظر فنی در جایگاه خوبی قرار داشت و با توجه به اینکه سال پیش از بازی‌های المپیک بود بسیاری از تکواندوکاران مطرح به منظور تکمیل امتیازاتشان در این رویداد حضور پیدا کرده بودند.

وی افزود: با اعلام مسئولان برگزاری در این دوره از مسابقات استقبال خوبی صورت گرفته بود اما متاسفانه از نظر سیستم امتیازدهی برخی مشکلات نه تنها برای ما بلکه برای همه شرکت کنندگان وجود داشت؛ داوری ها به شدت ضعیف بود و تعداد آنها نیز کم بود به صورتی که در روز مسابقات نوجوانان در هر دو زمین از دو داور استفاده می‌شد.

سرمربی تیم‌ملی اینطور ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های بزرگسالان امتیاز المپیکی داشت تعداد زمین ها را کاهش دادند و 3 داور در هر شیاپ‌چانگ به قضاوت می‌پرداخت اما امکان تعویض داوران مهیا نبود و داوران در طول روز خسته شده بودند؛ متاسفانه برخی داوران به قدری ضعیف بودند که اشتباهات زیاد و تاثیر گذاری را در نتیجه مبارزات از آنها دیدیم.

عسکری خاطرنشان کرد: خدا را شکر بچه‌ها موفق به کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز در این رقابت‌ها شدند که در راستای ارتقاء رنکینگ آنها تاثیر به سزایی دارد؛ این مسابقات مسیر کسب سهمیه المپیک است و نفراتی که در این مسیر هستند باید بتواند حداکثر امتیازات را جمع کند.

سرمربی با اخلاق تیم‌ملی تکواندو افزود: رده بندی این رقابت‌ها را براساس مجموع مردان و زنان محاسبه کردند و ما با توجه به اینکه تنها در بخش مردان حضور داشتیم با مدال‌های کسب شده توانستیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم. البته اگر در بخش مردان محاسبه می‌شد قهرمان می‌شدیم اما این عنوان اهمیتی ندارد، بلکه امتیازاتی برای ما مهم بود که در مسیر کسب سهمیه المپیک محاسبه شد.

وی در پایان گفت: تکواندوکاران 40 امتیاز از طریق حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی می‌توانند کسب کنند؛ امتیازات آرمین، میرهاشم و سروش تکمیل شده است اما فرزان، سعید و سجاد هنوز می‌توانند به منظور ارتقاء رنکینگ، امتیاز کسب کنند اما باید دید شرایط به چه صورتی پیش‌ می‌رود و در خصوص نفرات اعزامی به تورنمنت کرواسی طی روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده