سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تورنمنت انتخابی گرنداسلم 2019 - چین؛

مومن زاده و اساسه موفق به کسب مدال نشدند

مهلا مومن زاده و کوثر اساسه دو ملی پوش تکواندو کشورمان در تورنمنت انتخابی گرنداسلم بودند که موفق به کسب مدال نشدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی گرنداِسلم، از امروز (جمعه - 10 آبان ماه) در 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "ووشی" چین آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.

تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 – توکیو با ترکیب مهلا مومن‌زاده (49- کیلوگرم)، کوثر اساسه (وزن 57- کیلوگرم)، کیمیا همتی و یلدا ولی‌نژاد (وزن 67- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (وزن 67+ کیلوگرم) در این رویداد حضور پیدا کرده است.

امروز (جمعه - 10 آبان ماه) و در روز نخست، مبارزات اوزان 49- و 57- کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان پیگیری شد، مهلا مومن زاده و کوثر اساسه نمایندگان ایران بودند که از کسب مدال بازماندند.

کوثر اساسه در وزن 57- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف "شوتین هان" نماینده چین رفت و 2 بر صفر به برتری رسید، در ادامه "ژیائوجینگ وی" دیگر نماینده میزبان که در کارنامه 3 مدال طلا، یک نقره و 5 برنز در کارنامه دارد، را 2 بر صفر از پیش برو برداشت. کوثر در ادامه با "چاروس کایوموا" ازبکستانی مبارزه کرد که با توجه به ضربه خطا حریف، کوثر برنده اعلام شد؛ با وجود اینکه رییس كميته پزشكي، ریيس كميته داوران فدراسيون جهاني و ناظرفنی بعد از دیدار کوثر با نماینده ازبکستان اجازه مبارزه بعدی را برای او صادر کرده بودند اما بعد از فراخوان وی به منظور پیکار با "لیجون ژو" نماینده میزبان از حضور او بر شیاپ‌چانگ ممانعت شد.

مهلا مومن زاده دیگر نماینده ایران در این وزن نیز، ابتدا "اومایما البوتچی" از مراکش دارنده مدال طلا قهرمانی آفریفا 2018 و نقره بازی های قهرمانی آفریقا را 2 بر صفر شکست داد اما در مبارزه با "ماریجا استتیس" تکواندوکار با سابقه کرواسی (دارنده برنز قهرمانی اروپا 2018 و مدال های تورنمنت مختلف) نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد.

**نتایج کسب شده مربوط به تعداد راندهایی است که تکواندوکار در آن به برتری رسیده است. (در این رقابت‌ها، اختلاف 20 امتیازی و 5 اخطار در هر راند، برنده آن راند را مشخص می‌کند. بعد از هر راند امتیازات و اخطارها صفر می‌شود اما در نهایت تمامی اخطارها محاسبه خواهد شد تا در صورت تساوی برنده را مشخص کند.)

مهرو کمرانی سرمربیگری و ریحانه فولادی مربیگری تیم را برعهده دارد.

این رقابت‌ها G2 است و به نفرات اول تا سوم مشترک به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد اما تنها نفرات اول تا سوم جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را کسب می‌کنند.

همچنین تینا مدانلو و بیتا صنعتی در وزن 57- کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران به صورت شخصی در این رویداد حضور پیدا کرده بودند که از کسب مدال بازماندند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده