سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تورنمنت انتخابی گرنداسلم 2019 - چین؛

نمایندگان کشورمان در روز دوم از دور رقابت ها کنار رفتند

کیمیا همتی و یلدا ولی نژاد دو ملی پوش تکواندو کشورمان در دومین روز تورنمنت انتخابی گرنداسلم بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی گرنداِسلم، از روز گذشته (جمعه – 10 آبان ماه) در 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "ووشی" چین آغاز و فردا به پایان می رسد.

امروز (شنبه - 11 آبان ماه) و در روز دوم، پیکارهای اوزان 67- کیلوگرم زنان و 58- و 68- کیلوگرم در حال برگزاری است؛ کیمیا همتی و یلدا ولی نژاد به عنوان تکواندوکاران کشورمان در این روز بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

کیمیا همتی در وزن 67- کیلوگرم در نخستین دیدار  با "یونیون شان" از چین نایب قهرمان بازی های یونیورسیاد 2019 مبارزه کرد که نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد.

یلدا ولی نژاد نیز پس از یک دور استراحت در نخستین دیدار نماینده چین را 2 بر صفر شکست داد اما در دومین دیدار با "جان دی کیم" از کره جنوبی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 ، برنز قهرمانی آسیا 2018 و... مبارزه کرد که با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد.

**نتایج کسب شده مربوط به تعداد راندهایی است که تکواندوکار در آن به برتری رسیده است. (در این رقابت‌ها، اختلاف 20 امتیازی و 5 اخطار در هر راند، برنده آن راند را مشخص می‌کند. بعد از هر راند امتیازات و اخطارها صفر می‌شود اما در نهایت تمامی اخطارها محاسبه خواهد شد تا در صورت تساوی برنده را مشخص کند.)

مهرو کمرانی سرمربیگری و ریحانه فولادی مربیگری تیم را برعهده دارد.

این رقابت‌ها G2 است و به نفرات اول تا سوم مشترک به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد اما تنها نفرات اول تا سوم جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را کسب می‌کنند.

همچنین محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم به عنوان نماینده ایران به صورت شخصی در این رویداد حضور پیدا کرده بود که از کسب مدال بازماند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده