سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خدابخشی: ماجرای رفتنم به صربستان با دیگران متفاوت‌ است /به زادگاهم تعصب زیادی دارم

به زادگاهم تعصب زیادی دارم وموفقیت هایم را مدیون لطف خدا، اراده خودم و همراهی خانواده ام میدانم. تقدیر و سرنوشتم اینگونه بود که زندگی شخصی و فعالیت ورزشی خود را در کشور دیگری ادامه دهم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ مهدی خدابخشی جوان شایسته کشورمان در خصوص حضور خود در صربستان گفت: ماجرای رفتن من به صربستان با دیگران متفاوت‌ است. تقدیر و سرنوشتم اینگونه بود که زندگی شخصی و فعالیت ورزشی خود را در کشور دیگری ادامه دهم. ۸ ماه است که در این کشور زندگی و تمرین می‌کنم و حدود ۵ ماه است که با دخترمورد علاقه ام که تکواندوکارهم هست ازدواج کرده ام.

متاسفانه مادرهمسرم مبتلا به سرطان است. بیماری ایشان به گونه‌ای است که تنها می شود روند پیشرفت آن را کنترل کرد و به همین دلیل نیاز به مراقبت های ویژه دارد. همین مسئله باعث شده تا همسرم مجبور به زندگی در صربستان باشد و من نیز برای حمایت از او و مادرش در این کشور هستم.

خدابخشی افزود: به زادگاهم تعصب زیادی دارم وموفقیت هایم را مدیون لطف خدا، اراده خودم و همراهی خانواده ام میدانم. رابطه ام با استاد عسکری و سایر ملی پوشان بسیار خوب است، مدتی که تیم ملی تکواندو ایران در صربستان حضور داشت در کنار این تیم تمرین می کردم.

جوان با اخلاق تکواندو گفت: برای آینده ام برنامه دارم با توجه به اینکه در صربستان زندگی می‌کنم، تصمیم گرفتم در کنارهمسرم تکواندو را به صورت حرفه ای در این کشور ادامه دهم. با حاج آقا پولادگر جلسه داشتم و در خصوص زندگی، برنامه های آینده و تصمیماتم صحبت کردم. نگاه ایشان پدرانه بود به تصمیم من احترام گذاشتند. با مساعدت فدراسیون تکواندو و مکاتبه کمیته ملی المپیک ایران با فدراسیون جهانی تکواندو هم اکنون می توانم به فعالیت در رشته مورد علاقه ام بپردازم.

مهدی ادامه داد: در حال حاضر تنها در تورنمنت‌ و مسابقات G1 و G2 شرکت می کنم و نمی‌توانم در مسابقات رسمی به میدان بروم. هدفم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ است تا مدال جا مانده در ویترین افتخاراتم را به دست بیاورم و برای رسیدن به این مهم نیز فعالیت رسمی خود را از بعد از المپیک 2020 آغاز خواهم کرد.

خوشحالم که با افتخار آفرینی در رقابت های مختلف جهانی و آسیای توانستم سهم اندکی در نشاندن لبخند بر لبان مردم کشورم داشته باشم. روزهایی خوبی در ایران داشتم و همواره قلبم برای کشورم می تپد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده