سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان - مازندران؛

پولادگر: تکواندو برای سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه گام‌های موثر و سازنده‌ای برداشته است

مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان «جام سفیر کره جنوبی»، عصر امروز (شنبه – 18 آبان ماه) با حضور رییس فدراسیون تکواندو کشورمان و سفیر کره جنوبی در ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان «جام سفیر کره جنوبی» عصر امروز (شنبه – 18 آبان ماه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، ریو جانگ هیان سفیر کره جنوبی در ایران، حبیب حسین زادگان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران، حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر، زهرا سروی نایب رییس بانوان فداسیون، عادل عالیشان معاون توسعه امور ورزش و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان، مریم فرجپور معاون امور بانوان اداره کل، یاسر ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر، حسین بریمانی رییس هیات تکواندو استان، مریبان، تکواندوکاران و خانواده ورزشکاران در سالن «سرداران شهید نوبخت» بابلسر برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن عرض خیرمقدم به سفیر کره جنوبی و حاضرین در این مراسم گفت: خدای متعال را شاکریم  که در رده سنی نوجوانان افتخارات فراوانی در سال‌جاری نصیب کشورمان شد و در هر دو گروه دختران و پسران توانستیم عنوان ارزشمند قهرمانی آسیا 2019 را کسب نماییم.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که در رده های سنی نونهالان و نوجوانان، دختران و پسران شانه به شانه و در یک سطح برای کشورمان افتخار کسب کردند، حتی نونهالان دختر از پسرها سبقت گرفتند و در رقابت‌های جهانی با کسب 6 مدال طلا و یک نقره مقتدرانه عنوان قهرمانی را کسب کردند و پسران نیز نایب قهرمان شدند.

رییس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: جایگاه فوق‌العاده‌ی که در رده سنی نوجوانان در میادین آسیایی، جهانی و المپیک داریم، مسئولیت شما تکواندوکاران را سنگین می‌کند؛ سال گذشته در بازی‌های المپیک دو نماینده ما در گروه دختران موفق به کسب مدال طلا و نقره شده‌اند. در واقع این افتخار نصیب کشور ایران شد و نشان دهنده این موضوع می باشد که تکواندو برای سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه گام‌های موثر و سازنده‌ای برداشته است.

پولادگر در پایان گفت: امیدوارم این مسابقات به ما کمک کند تا بتوانیم تیمی قدرتمند برای دفاع از عناوین قهرمانی در میادین پیش‌رو تشکیل بدهیم؛ در پایان برای تیم ملی تکواندو کشورمان در مسیر کسب سهمیه المپیک در هر دو گروه پسران و دختران آرزوی موفقیت می‌نمایم و انشاءالله بتوانیم دومین مدال المپیک دختران را کسب کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده