سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سفیر کره جنوبی در مراسم افتتاحیه مسابقات کشوری نوجوانان؛

تکواندو در تسریع روابط دوستانه دو کشور نقش اساسی دارد

سفیر کره جنوبی گفت: پیشنهاد روابط ایران و کره جنوبی و و تبادلات فرهنگی - ورزشی این دو کشور بنیادی و بر پایه دوستی است. تکواندو باعث درک بهتر مردم این دو  کشور از یکدیگر  شده  و در تسریع روابط دوستانه نقش اساسی دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛"ریو جانگ هیان" سفیر کره جنوبی در ایران درمراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان که ظهر امروز در سالن شهید نوبخت بابلسر برگزار شد گفت: سال 2013 فدراسیون تکواندو ایران، سفارت کره جنوبی در ایران و شرکت ال جی، طی تفاهم نامه‌ای برگزاری مسابقات تکواندو جام سفیر را در دستور کار قرار دادند، اینکه امروز هفتمین دوره این رقابت‌ها در حال برگزاری است، بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: تکواندو هنری رزمی است که با تدبیر ذهن باعث رشد و تعالی  شخصیت ورزشکار می‌شود؛ در حال حاضر این رشته در 168 کشور جهان فعال است و از مقبول ترین ورزش های سراسر دنیا است. در ایران نیز تکواندو در 40 سال اخیر به صورت مستمر گسترش پیدا کرده و در حال حاضر با بیش از حدود 2 میلیون نفر عضو یکی از محبوب ترین ورزش‌های ایران محسوب می‌شود.

سفیر کره جنوبی این طور ادامه داد: نوجوانان تکواندوکار ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان 2018 عنوان قهرمانی را کسب کردند و در رقابت های آسیایی نیز بر سکوی نخست ایستادند. بانوان هوگوپوش در بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین موفق به کسب مدال طلا و نقره شده‌اند و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز عنوان قهرمانی را بدست آورند که نشان از از پیشرفت چشمگیر دختران تکواندو ایران دارد و باعث خرسندی است. امیدوارم تکواندوکاران ایرانی بتواند در بازی‌های المپیک 2020 نتایج خوبی را کسب نمایند.

وی در پایان گفت: پیشنهاد روابط ایران و کره جنوبی و و تبادلات فرهنگی - ورزشی این دو کشور بنیادی و بر پایه دوستی است. تکواندو باعث درک بهتر مردم این دو  کشور از یکدیگر  شده  و در تسریع روابط دوستانه نقش اساسی دارد. در پایان برای شما آرزوی موفقیت دارم و از رییس فدراسیون تکواندو تشکر می‌کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده