سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم نوجوانان استان مازندران؛

 اسماعیل پور: هت‌تریک قهرمانی تکواندوکاران استان، دلچسب‌ترین اتفاق امسال بود

اسماعیل اسماعیل پور بهترین سرمربی مسابقات قهرمانی کشور نوجونان گفت: ایستادن روی سکوی قهرمانی ۳ رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان پسر، زیباترین اتفاق سال 98 برای تکواندو مازندران بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، اسماعیل اسماعیل پور بهترین مربی کشور در سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور "جام سفیر کره جنوبی"، کسب سومین کاپ قهرمانی پسران تکواندوکار استان مازندران در سال 98 را دلچسب ترین اتفاق دانست و گفت: به‌دست آوردن جام قهرمانی در ۳ رده خردسالان، نونهالان و نوجوانان نشان می‌دهد استان در زمینه پایه خوب کار کرده است و امسال نتیجه زحماتش را گرفت.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه امسال برخلاف گذشته نتوانستیم برگزاری انتخابی به‌موقع داشته باشیم، افزود: با مدیریت لازم در روزهای آخر سعی کردیم جلسات تمرینی مشترک را با باشگاه‌ها و تیم دوم داشته باشیم تا بچه‌ها را از نظر روحی و روانی آماده کنیم و همچنین با کادر فنی هماهنگ شویم که در نتیجه به 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و کاپ ارزشمند قهرمانی تیمی رسیدیم. حضور تکواندوکاران در لیگ نوجوانان باعث شد بچه‌ها سطح آمادگی بالای خودشان را حفظ کنند و باانگیزه بیشتری شرکت کنند. جدول مسابقاتی سختی را در روز دوم داشتیم و بازیکنان قرعه سنگینی داشتند. با توکل به خدا و حمایت هیات تکواندو استان و خانواده‌ها این مهم به‌دست آمد. ان‌شاءالله این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد و بتوانیم مازندران را در جایگاه اصلی ببینیم.

بهترین سرمربی کشور گفت: سطح مسابقات در این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود. با توجه به اعلام اسامی مدال‌آوران، شاهدیم مدال‌های اوزان دهگانه نوجوانان از استان‌های مختلف کسب شده است. این مساله نشان می‌دهد چقدر رقابت‌ها نزدیک شده و تکواندو در نقاط مختلف ایران گسترش پیدا کرده است.

اسماعیل پور از مربیان سازنده تکواندوکاران مازندرانی قدردانی کرد: در مدت کوتاه اردوی استانی نمی توان بار فنی بچه‌ها را بالا برد اما مربیان سازنده آنها تاثیر به سزایی داشتند. تیم ما  تجربه خوبی برای حضور در رقابت‌های کشوری داشت؛ چرا که قهرمان آسیا و مدال‌آوران کشوری را در ترکیب خود داشتیم. از تلاش بازیکنان و از کادرفنی هر دو تیم قدردانی می‌کنم.

وی در پایان گفت: گرفتن میزبانی، حضور بیشتر هم‌استانی‌ها را در سالن مسابقات به همراه دارد که با تشویق موثر تماشاگران باعث روحیه بازیکنان می‌شود. حتی در چند مسابقه با تشویق‌های باانگیزه و پشت سرهم، باعث حس جنگجویی و غیرت در تکواندوکاران شد تا امتیازات عقب مانده را جبران کنند و به پیروزی برسند. از حمایت تک تک آنها سپاسگزارم‌.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده