سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بر اساس اعلام رسمی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ صورت گرفت؛

تکواندو ورزش‌ پاک ایران در سال 2019

 ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو)، گزارش عملکرد نمونه گیری 9 ماهه ابتدایی سال 2019 را منتشر کرد و تکواندو از جمله ورزش‌های پاک اعلام شده توسط این ستاد است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ بر اساس قوانین وادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) در پایان هر سال میلادی عملکرد خود را در زمینه نمونه گیری به وادا گزارش می‌دهد.

عملکرد 9 ماهه این ستاد در بخش نمونه گیری منتشر شد و تکواندو از جمله ورزش‌هایی است که با وجود تعداد نمونه گیری بالا، هیچ نمونه مثبتی نداشته و پاک بوده است.

 این مهم در شرایطی برای اینه رشته محقق شده است که فدراسیون تکواندو با همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و فدراسیون پزشکی ورزشی برنامه‌های آموزشی جدی و دقیقی در حوزه مبارزه با دوپینگ در دستور کار خود قرار داده است؛ حضور تمام رده‌های سنی در دوره‌های آموزشی مبارزه با دوپینگ پیش از مسابقات لیگ و قهرمانی کشور از جمله اقدامات صورت گرفته است. همچنین فدراسیون در بخش نمونه گیری از ورزشکاران نیز عملکرد چشمگیری داشته در 9 ماهه یاد شده از 48 ورزشکار نمونه دوپینگ گرفته شده و تمام این نمونه‌ها منفی بوده است.

در این جدول، تکواندو پس از فوتبال، وزنه برداری و دو ومیدانی، بیشترین تعداد نمونه گیری از ورزشکاران را به خود اختصاص داده است.

 جدول منتشر شده از طرف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ:

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده