سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیراجرایی لیگ نونهالان پسر؛

عزیزی: حضور بی سابقه تیم‌ها را در لیگ نونهالان شاهد بودیم

مدیر اجرایی لیگ نونهالان پسر گفت: جام پانزدهم با حضور بی سابقه 29 تیم برگزار شد که رقابت میان تیم‌ها، هیجان و جذابیت لیگ را دو چندان کرده بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پانزدهمین دوره لیگ نونهالان پسر با قهرمانی تیم لوازم خانگی کن، نایب قهرمانی هیات تکواندو شهرستان فردیس و سومی آینده سازان لوازم خانگی کن به پایان رسید.

غلامرضا عزیزی مدیراجرایی لیگ نونهالان پسر در خصوص این دوره از رقابت‌ها گفت: پانزدهمین دوره مسابقات لیگ جام شکوفه‌های تکواندو با حضور بی سابقه 30 تیم از سراسر کشور برگزار شد که رقابت میان تیم‌ها، هیجان و جذابیت لیگ را دو چندان کرده بود.

وی افزود: این رقابت‌ها در دو گروه 15 و 14 تیمی پیگیری شد که در نهایت 5 تیم از هر گروه به مرحله پایانی راه پیدا کردند و برای کسب سکو با یکدیگر به رقابت پرداختند. با توجه به اینکه تعداد تیم‌های بالایی حضور داشتند شاید بهتر بود تا در 3 گروه پیگیری شود و من پیشنهاد این موضوع را برای سال آینده با سازمان لیگ مطرح کردم.

مدیراجرایی لیگ نونهالان پسر در ادامه گفت: در این دوره علاوه بر هوگوالکترونیکی از کلاه‌های الکترونیکی استفاده شد که از نظر کیفی شرایط بهتری را به همراه داشت.

عزیزی خاطرنشان کرد: بچه‌هایی که به تازگی به رقابت‌های لیگ راه پیدا کرده بودند با انگیزه بالا مبارزه می‌کردند و با توجه به اینکه مسابقات آسیایی و جهانی برگزار می‌شود تکواندوکاران در این مسابقات به دنبال نشان دادن توانایی‌های خود هستند تا بتوانند خود را یک گام به تیم‌ملی نزدیک‌تر نمایند.

وی تصریح کرد: به نظرم بهتر است ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف لیگ تقسیم شوند و متمرکز در یک یا دو تیم نباشد و همچنین استان‌هایی که در لیگ حضور دارند بتوانند از تکواندوکاران ملی پوش بومی استان خود استفاده نمایند یا اینکه برای استفاده از ملی‌پوشان در ترکیب هفتگی تیم محدودیت‌هایی قرار بدهیم.

مدیراجرایی لیگ نونهالان پسر در پایان گفت: به دنبال این موضوع هستیم تا بتوانیم حضور حداکثری تیم‌ها را حفظ نماییم و آنها را برای تیمداری در سال‌‌های آینده نیز تشویق کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده