سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم بهین آور لیگ برتر نونهالان استان تهران؛

لطفعلیان: کسب سومین کاپ طلایی لذت بخش بود/ سطح لیگ عالی بود

سرمربی تیم بهین آور لیگ برتر نونهالان استان تهران گفت: کسب سومین جام قهرمانی در لیگ استان بسیار لذت بخش بود و توانستیم نتیجه زحمات خود را در این سالها کسب کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، امید لطفعلیان سرمربی تیم بهین آور در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت: تیم بهین آور در ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر نونهالان توانست در مجموع ۱۸ بازی انجام شده، بدون باخت و با کسب بالاترین امتیاز عنوان قهرمانی را برای سومین سال متوالی از میان مدعیان قهرمانی بدست آورد و این نتیجه حاصل نمی شد مگر با غیرت و همدلی تمامی بازیکنان و کادر فنی که جا دارد از تک تکشان تشکر و قدر دانی کنم.

سرمربی تیم بهین آور در ادامه بیان داشت: با اینکه قهرمانی ما چند هفته قبل از پایان لیگ مستعجل بود اما تا آخرین دیدارهای هفته پایانی با همان عزم و انرژی بروی شیابچانگ حضور داشتیم تا بتوانیم بدون باخت این قهرمانی را جشن بگیرم .

برترین مربی جام ششم استان در خصوص برگزاری همزمان مسابقات پومسه در لیگ اظهار داشت: یکی از کاراهای نوعی که امسال در لیگ های استان شاهد آن بودیم برگزاری همزمان مسابقات پومسه با کیوروگی بود که به نظرم بسیار کار خوب و ارزشمندی بود که هیات استان انجام داد تا پشتوانه سازی نیز در این رشته انجام شود. همچنین می توان گفت تاثیرگزاری پومسه در رده بندی تیم ها باعث شد تیم ها خیلی جدی تر به این بخش توجه کنند و همین امر موجب شد با اینکه این رقابت ها نوپا بود شاهد سطح فنی خوبی از سوی پوسه روها باشیم .

لطفعیان در ادامه بیان کرد: خوشبختانه هر سال سطح لیگ استان تهران نسیت به سنوات قبل از لحاظ فنی بهتر و قوی تر می شود و تمامی تیم ها برای کسب بهترین عنوان پا به میدان رقابتی می گذارند وهیچ تیمی زنگ تفریح نیست و به طور حتم رقابت بازیکنان در این مسابقات برای کسب تجربه و ارتقا سطح فنی و تکنیکشان مثمر ثمر خواهد بود تا بتوانند در میادین کشوری و بین المللی به خوبی ظاهر شوند.

وی در پایان ضمن تشکر از  کرمی مدیر عامل شرکت بهین آور برای حمایت همه جانبه این تیم به منظور حضور در لیگ های استان تهران و کادر فنی این تیم حسین کریمی، ستار سمیعی و هومن صادق نیا بیان داشت: برگزاری مسابقات لیگ با آخرین تجهیزات داوری ضمن بالا بردن سطح فنی، رضایت تیم ها را در بحث داوری و کاهش اعتراضات به همراه خواهد داشت وامیدوارم سال آینده با تدبیر و برنامه ریزی مسئولین هیات استان  شاهد برگزاری مسابقات با هوگوهای  و کلاه‌های الکترونیکی باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده