سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خانلرخانی: به دنبال قهرمانی نیم فصل نبودیم/ مدال المپیک برازنده حسینی وهادی‌پور است

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: قهرمانی نیم فصل هدف ما نبود اما پیروزی مقابل کن مسیر ما را برای قهرمانی هموار می‌کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پیام خانلرخانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی نیم فصل شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: کن تیم قدرتمند و قابل احترامی است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و ما دیدار بسیار سنگین و فشرده‌ای مقابل این تیم داشتیم. بچه‌های ما تا لحظه آخر مقابل کن جنگیدند و نتیجه سه بازی را در لحظات پایانی تغییر دادند.

وی تصریح کرد: با وجود پیروزی ما امکان تغییر نتیجه به سود کن وجود داشت اما خدا شکر بچه‌ها نتیجه زحمات خود را دریافت کردند. قهرمانی نیم فصل خیلی برای ما مهم نبود و به دنبال قهرمانی نیم‌فصل نبودیم، اما باید بازی خود را مقابل کن می‌بردیم تا مسیر قهرمانی خود را هموار کنیم. 

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در خصوص انصراف میرهاشم حسینی از مبارزه، بعد از قطعی شدن برتری شهرداری ورامین گفت: میرهاشم آماده مسابقه بود اما متاسفانه در گرندپری روسیه دو قلوی پای او دچار کشیدگی شدید شده بود. با این وجود او به خاطر تعهد به تیم برای مبارزه آماده شد، اما وقتی پیروزی ما قطعی شد دیگر مبارزه او مهم نبود. حسینی قهرمان ملی است و به همین دلیل اجازه مبارزه به او ندادیم. 

خانلرخانی در خصوص انگیزه‌های این تیم برای کسب عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر تکواندو گفت: خیلی زود است از حالا بخواهیم قهرمانی را به نام خود بدانیم، اما اگر ما بتوانیم در فصل جاری به مقام قهرمانی برسیم، پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران خواهیم شد. خدا را شاکر هستیم که در 8 سال حضور موفق به کسب 5 قهرمانی شدیم و این مهم لطف خدا و تلاش بازیکنان بوده است. 

وی در خصوص تجلیل مسئولان باشگاه شهرداری ورامین از میرهاشم حسینی گفت: میرهاشم بازیکن ارزنده تیم ما است و این تجلیل کمترین کاری بود که باشگاه ما می‌توانست برای این قهرمان ارزنده انجام بدهد. حسینی بازیکن بزرگی است که با سختی فراوان موفق به کسب سهمیه المپیک شد. حق او خوشرنگ‌ترین مدال المپیک است و ما با یک تجلیل کوچک از زحمات او قدرانی کردیم تا تجلیل اصلی را بعد از مدال المپیک انجام بدهیم. 

سرمربی شهرداری ورامین در خصوص انتقاد کارشناسان به سطح پایین لیگ برتر تکواندو و عدم اجرای فنون ریسکی در مسابقات گفت: اگر کارشناسان روز گذشته در سالن بودند شاهد کلکسیون تکنیک در مبارزه ما و تیم کن بودند، اما قبول دارم به صورت کلی این فقر در لیگ بزرگسالان وجود دارد. البته شرایط در فصل جاری خیلی بهتر شده است و بچه‌ها در حال روی آوردن به تکنیک‌های ریسکی و چرخشی هستند. 

خانلرخانی تاکید کرد: باید نقص تکنیکی در تیم‌های پایه برطرف شود. این کار باید از باشگاه‌ها و لیگ‌های پایه انجام شود و می‌توان با کلاس‌های آموزشی و هماهنگی سالیانه برای مربیان، این سیستم را قوی‌تر اجرا کرد. فدراسیون در مسابقات کشوری طرح تشویقی داشت و به تکنیک‌های چرخشی جوایز نقدی می‌داد و می‌توان این کار را در لیگ‌های بزرگسالان و پایه نیز انجام داد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده