سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هوگوپوش فرانسه؛

امیدوارم بتوانم دوباره به ایران بیایم/ به دنبال کسب سهمیه المپیک 2020 هستم

اسماعیل بوزید ملی پوش فرانسوی تکواندو گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک اروپا ماه آوریل برگزار می‌شود و به منظور حضوری قدرتمند در این رویداد تمرینات مشترکی را در کشورهای مختلف پیگیری می‌کنم؛ تکواندوکاران ایرانی بسیار قوی هستند و این انگیزه من را دو چندان کرد تا در این کشور حضور پیدا کنم.

اسماعیل بوزید تکواندوکار فرانسوی از 30 آذر به مدت دو هفته تمریناتی را در ایران و در کنار تیم‌های باشگاهی پاس، فرمانیه و لوازم خانگی کن پشت سر گذاشت و در رقابت‌های آزاد کشوری نیز 4 مبارزه انجام داد. وی در خصوص حضورش در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک اروپا ماه آوریل برگزار می‌شود و به منظور حضوری قدرتمند در این رویداد تمرینات مشترکی را در کشورهای مختلف پیگیری می‌کنم؛ تکواندوکاران ایرانی بسیار قوی هستند و این انگیزه من را دو چندان کرد تا در این کشور حضور پیدا کنم.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته مسئولین برگزاری مسابقات به من فرصتی دادند تا در رقابت‌های آزاد  4 مبارزه انجام بدهم و توانستم تجربه خوبی کسب نمایم؛ امیدوارم بتوانم این تجربه و تکنیک های جدید را در ادامه به کار بگیرم.

هوگوپوش فرانسوی در خصوص هوگوپوشان کشورمان گفت: تکواندوکاران ایرانی بسیار توانمند هستند و سطح فنی و توانایی آنها حتی در تمرین‌های باشگاهی قابل مشاهده است. مسابقات لیگ‌های باشگاهی این کشور را نیز از نزدیک پیگیری کردم و به نظرم سطح فنی مبارزات از فرانسه خیلی بالاتر است.

وی در خصوص حضورش در بازی های المپیک 2020 – توکیو خاطرنشان کرد: من در تورنمنت کسب سهمیه شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم سهمیه را بدست آورم. برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری می‌کنم و اردوها و مسابقاتی پیش‌رو دارم تا برای این رویداد بزرگ آمادگی لازم را کسب نمایم.

ملی پوش فرانسوی در ادامه تصریح کرد: پس از مسابقات کسب سهمیه، رقابت‌های قهرمانی اروپا برگزار می‌شود و خود را برای حضور در این رویداد آماده می‌کنم.

وی در پایان گفت: مردم ایران بسیار مهمان‌نواز هستند و همگی به من کمک کردند تا روزهای خوبی را سپری کنم. از فدراسیون تکواندوی ایران بسیار سپاسگزارم که شرایط را برای حضور من فراهم کرد و امیدوارم بتوانم دوباره به این کشور بیایم و با ملی‌پوشان تمرین کنم چراکه این تجربه‌ها در بازی‌های المپیک به من کمک می‌کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده