سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس فدراسیون تکواندو؛

ایرانیان قدرشناس ترین مردم دنیا هستند/ علیزاده همیشه مورد حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان بوده است

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان در خصوص شایعات مهاجرت کیمیا علیزاده به اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن ابراز بی اطلاعی از علت این تصمیم گفت: برخلاف برخی جوسازی ها و شایعات رسانه های بیگانه، علیزاده نه تنها به مربی خود حتی به پدرش هم هدف از این سفر را  تفریح و استراحت عنوان کرده و جای شگفتی است که در شرایط حساس کنونی کشور، برخی رسانه های بیگانه با اهداف سیاسی به سفر این ملی پوش کشورمان پرداخته اند.

وی ادامه داد: طی این سالها کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون تکواندو نهایت سعی و تلاش خود را در حمایت از علیزاده انجام داده اند و افتخارآفرینان ورزش کشورهمواره مورد حمایت همه جانبه مجموعه ورزش کشور بوده اند اما در عین حال بزرگترین و مهمترین حامی بانوی مدال آور تاریخ المپیک ایران، مردم فهیم و قدرشناس کشورمان بوده اند. اینکه از سوی برخی رسانه های بیگانه و فرصت طلب موضوعاتی از جمله بی توجهی و محدودیت و اینجور موارد در خصوص ایشان مطرح می شود، کذب محض، غیرمنصفانه و دور از واقعیت است.

پولادگر گفت: هیچکس نمی تواند حداقل در رابطه با خانم علیزاده مدعی شود که به او بی مهری یا بی توجهی شده چون شرایط او در ایران بگونه ای است که بیش از اینکه مسئولین به او توجه کنند مورد محبت و حمایت همیشگی مردم قراردارد حتی زمانی که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود ازدحام اقشار مردم و مسئولین برای عیادت از او به حدی بود که مسئولین بیمارستان و سایر بیماران دچار مشکل شده بودند. هم صدا شدن بعضی افراد با صدای بیگانه در کم توجهی به ایشان قبل از اینکه بی انصافی نسبت به مسئولین ورزش کشور باشد ظلم فاحش در حق مردم و نظام اسلامی است در مقابل این همه محبت و قدرشناسی چگونه میتوان مدعی بی توجهی شد.

وی افزود:  معتقدم پوشیدن لباس تیم ملی برای هر ورزشکاری مایه فخر و مباهات است و ورزشکاران برای رسیدن به این مهم باید از جان مایه بگذارند. لباس تیم ملی مقدس است و افتخارآفرینی برای کشور در مسابقات جهانی و المپیک و برافراشتن پرچم عزیز کشورمان در جهان کمتر از مبارزه و رشادت در میادین نبرد نیست. مردم خوب و قدرشناس کشورمان هیچگاه افتخارآفرینان خود را در هیچ میدانی فراموش نمی کنند و همواره قدردان آنها هستند، شاهد بودیم در همین هفته چگونه سردار دلیر وطن و ولایت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تکریم کردند و همین از مردم ما ملتی بینظیر و نمونه در جهان ساخته است.

رییس فدراسیون تکواندو اظهار کرد: علیزاده سه ماه پیش عضو تیم ترکیبی ما در مسابقات کسب سهمیه المپیک بود، تیمی که موفق به کسب سهمیه شدند و قرار است در المپیک توکیو حضور داشته باشند. علاوه بر این هنوز در گروه بانوان در مسابقات کسب سهمیه قاره ای شرکت نکرده ایم و این رقابت ها فروردین ماه سال آینده در چین قرار است برگزار شود، بنابراین  لزومی ندارد ورزشکار با این شرایط به کشور دیگر برود.

پولادگر در پایان گفت: برای هر ملی پوش درمسیر قهرمانی میلیاردها تومان از بودجه بیت المال هزینه می شود و وظیفه ماست که در تمامی لحظات چه در دوران آماده سازی و تمرینات و چه در هنگام مسابقات ملی پوشان خود را کاملا رصد کرده و شرایط روحی و جسمی آنها را پایش کنیم. برای مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون تکواندو همواره آرامش روحی و روانی و سلامت جسم و جان ورزشکاران اهمیت ویژه ای داشته است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده