سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان؛

علی‌نژاد: ورزشکاران ما می دانند که سرباز وطن هستند/ وزارت ورزش، کمیته و فدراسیون همه شرایط را برای تداوم موفقیتهای علیزاده مهیا کرده است

سرپرست معاونت وررش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت : افتخار زمانی برای یک ورزشکار به دست می آید که با پرچم کشور خود به میدان رقابت برود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد سرپرست معاونت وررش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقل قول های مختلف در خصوص سفر کیمیا علیزاده به هلند اظهار داشت : هنوز فدراسیون تکواندو به جمع بندی دقیقی در این خصوص که خانم علیزاده تصمیم دارد مسابقه ای با پرچم کشور دیگری انجام دهد نرسیده است.

او خاطر نشان ساخت: در مورد سفر ایشان، موصوعاتی مثل سفر تفریحی یا تحصیلی شایع شده است ولی بعید می دانم ایشان بخواهد با پرچم کشور دیگری به میدان مسابقه برود.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه این بانوی ملی پوش تکواندو کشورمان از قهرمانان خوب ایران هستند از وی به عنوان سرمایه ی ورزشی نام برد و در ادامه نقش حمایتهای وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون تکواندو در دستیابی به موفقیتهایی که علیزاده کسب کرده را مورد توجه قرار داد.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان توضیح داد که خانم علیزاده پیش از المپیک ۲۰۱۴ جوانان در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و از آن زمان مورد حمایت مسوولان ورزش کشور قرارگرفت.

او اضافه کرد: حتی در زمان اسیب دیدگی هایش، از حمایت همه جانبه مجموعه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون برخوردار بود، پاداش های خوبی به ایشان داده شد و شرایطی مهیا شد که وی بتواند با پیگیری تمریناتش به موفقیتهایش در میادین ورزشی تداوم ببخشد.

علی نژاد افزود :اگرخاطرتان باشد، سال پیش،در جاکارتا هم ایشان به عنوان پرچمدار معرفی شدند که به دلیل اسیب دیدگی در این رویداد حضور نیافت.

وی در خصوص شرایط کنونی علیزاده نیز گفت: وی سه ماه پیش،توانسته بودند سهمیه مسابقات نمایشی(تیمی) را کسب کند و به این ترتیب درهای تیم ملی به روی شان باز است و مساله و مطلبی نبوده که او بخواهد جای دیگر و با پرچم دیگری مسابقه بدهد.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای تاکید کرد: گمان نمی کنم باوجود علاقمندی مردم به کیمیا علیزاده ومهیا بودن شرایط درکشور برای تداوم قهرمانی های این بانوی ورزشکار با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، اوبخواهد با پرچم کشور دیگری مسابقه بدهد.

او افزود: ورزشکاران ما خود را سربازان وطن می دانند و افتخار زمانی به دست می آید که برای کشورشان به میدان بروند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده