سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم ملی تکواندو زنان؛

کمرانی: هیچ لذتی  برایم فراتر از اهتزاز پرچم ایران نیست/حمایت فدراسیون از مجموعه بانوان مثال زدنی است

سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: در تمام دوران مربیگری ام در تیم ملی سعی بر آن داشتم هر آنچه در توان دارم برای سربلندی دختران ایران زمین انجام دهم تا پرچم کشورم را در میان سایر کشورهای دیگر به اهتزاز در آوریم و مردم دنیا را وادار کنیم به احترام پرچم کشورم ایران، بایستند. هیچ لذتی برای من فراتر از بالا رفتن پرچم کشورم نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی‌تکواندو با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی ملی پوشان گفت: مسابقات آسیایی مهم‌ترین رویداد قبل از بازی‌های المپیک 2020 است که برای حضوری موفق در آن از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد. اردوی منظمی را برای حضور در این رقابت‌ها پیگیری می‌کنیم و هفته آینده نیز ترکیب نفرات اعزامی را مشخص خواهیم کرد. بعد از انتخابی مرحله دوم که بیست و هشتم دی ماه برگزار خواهد شد حضور در  تورنمنت ترکیه را در بهمن ماه برنامه ریزی کرده ایم تا بازیکنانمان را محک بزنیم و برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم.

کمرانی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از بخش بانوان بیان کرد: علی‌رغم فشارهای اقتصادی و مشکلات مالی موجود، از معدود فدراسیون‌هایی هستیم که اردوهای پیوسته و منظمی را به منظور آمادگی ملی‌پوشان تشکیل داده‌ایم. تکواندو زنان با روند رو به رشدی که داشته؛ با بها دادن به تیم های پایه پشتوانه سازی خوبی را انجام داده و چهره های زیادی به عرصه قهرمانی معرفی شده اند اما باید برای افزایش عمر قهرمانی دختران تکواندو برنامه‌ریزی دقیق تری داشته باشیم.

سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: در تمام دوران مربیگری ام در تیم ملی سعی بر آن داشتم هر آنچه در توان دارم برای سربلندی دختران ایران زمین انجام دهم تا پرچم کشورم را در میان سایر کشورهای دیگر به اهتزاز در آوریم و مردم دنیا را وادار کنیم به احترام پرچم کشورم ایران، بایستند. هیچ لذتی برای من فراتر از بالا رفتن پرچم کشورم نیست.

وی افزود: اینکه توانستیم در میادین بزرگ بین المللی بارها شایستگی های دختران با استعدادمان را به نمایش بگذاریم باعث افتخار من هست. در اکثر کشورها بازیکنان تکواندو تمام هزینه های مسابقات را شخصا پرداخت می کنند و چیزی به نام تیم ملی برای آنها تعریف نشده ولی فدراسیون تکواندو همیشه این بخش را پوشش داده و همواره تلاش کرده که تیمهای اعزامی به مسابقات را همه جانبه حمایت کند .

سرمربی تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: دختران کشورهای مسلمان سالهاست با پوشش اسلامی در مسابقات حضور پیدا می کنند و این از جانب کشورهای دیگر کاملا پذیرفته شده است و در المپیک در کنار ورزشکار دختر ما یک ورزشکار محجبه دیگر از کشور مصر نیز موفق به کسب مدال برنز شد و ما بارها از زبان دختران قهرمانمان شنیدیم که این پوشش مانع از کسب موفقیت در زمینه ورزشی آنها نشده است.

کمرانی در پایان گفت: با توجه به اثبات توانمندی دختران تکواندوکارمان جا دارد که از مسئو لین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر کرده و تقاضا کنم که همواره مانند سال های گذشته تیم تکواندو بانوان را حمایت کنند، امیدوارم که باز هم بتوانیم در میادین پیش رو سربلند باشیم و باعث شادی مردم شویم و در انتها به مردم عزیز ایران به خاطر حوادث اخیر و از دست دادن عزیزانمان تسلیت گفته و سلامتی، سربلندی و آرامش را برای مردم سرزمینم از خداوند متعال خواستارم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده