سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رنجبرپور: تکواندو استان آذربایجان شرقی به استاندارد جهانی نزدیک می شود

جعفر رنجبرپور رییس هیات تکواندو استان گفت: تکواندو استان آذربایجان شرقی با افزایش کلاه های الکترونیکی به استانداردهای جهانی نزدیک می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، ربیس هیات تکواندو آذربایجان شرقی از خرید تجهیزات جدید برای داوری و ‌مسابقات تکواندو استان آذربایجانشرقی خبر داد.

جعفر رنجبر پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: برای نخستین بار امکان استفاده از کلاه الکترونیکی برای بخش اعظمی از مسابقات تکواندو آذربایجان شرقی فراهم و پس از این مسابقات انتخابی استان با تجهیزات کامل الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی گفت: با هزینه 350 میلیون ریال و خرید ترانسمیتر کلاه های الکترونیکی، جزو معدود استان های مجهز به این تکنولوژی شده و این امر می تواند ضمن سرعت بخشی به مسابقات تحول بزرگی در بخش داوری، نتایج نهایی مسابقات تکواندوکاران استان آذربایجان شرقی و قضاوت داوران را موجب گردد.

وی ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان استان در کمک قبلی به خرید کلاه های الکترونیکی ادامه داد: پیش از این به دلیل نبود ترانسیمتر، بصورت آزمایشی فقط در دو کلاه امکان استفاده از این تکنولوژی بود که با هزینه در این بخش امکان بهره برداری از تعداد قابل توجهی از کلاه های الکترونیکی دیگر برای تکواندوکاران استان فراهم شده است.  

رنجبرپور افزود: همچنین برای بهبود و ارتقا کیفیت داوری 4 دستگاه تلویزیون 46اینچ و 3 دستگاه دوربین حرفه ای و دو عدد لب تاب برای تجهز سالن خانه تکواندو خریداری و نصب شده که این امر نیز موجبات ارتقاء سطح فنی مسابقات و بالا رفتن دقت داوری مسابقات تکواندو استان خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده