سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نایب رئیس هیات تکواندوی استان؛

4500 بانوی تکواندوکار در اردبیل فعالیت می‌کنند

مینا قاسمی نایب رئیس هیات تکواندوی استان از فعالیت ۴۵۰۰ بانوی تکواندوکار و برنامه ریزی برای تعالی این رشته ورزشی در اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل،  مینا قاسمی با بیان اینکه 4500 بانوی تکواندوکار در استان فعالیت می‌کنند، افزود: توجه به برنامه‌های فرهنگی، تکریم خانواده شهدا، تجلیل از مقام آوران و مربیان، تجلیل از پیشکسوتان و چندین برنامه مهم دیگر شامل برنامه ریزی برای لیگ استان و کشور، دعوت از مدرسین زبده فدراسیون جهت بالا بردن سطح علمی مربیان و داوران استان، برگزاری مسابقات برون استانی و دوره‌های داوری و مربیگری درجه بالا در استان از جمله برنامه‌های آتی تکواندوی بانوان استان است.

او عنوان کرد: سال ۹۶ که به عنوان محرکی برای موفقیت تکواندوکاران بانوی اردبیلی محسوب می‌شد چراکه بعد از ۱۸ سال انتظار برای قهرمانی در رده سنی جوانان، بالاخره طلسم شکست و مقام سوم مسابقات قهرمان کشوری جام سفیر توسط ناهید درخشان به ثبت رسید تا در نهایت اولین دعوت شده به مسابقات ورود به تیم ملی از استان مشخص شود.

نایب رئیس هیات تکواندوی استان اردبیل یادآور شد: در سال ۹۶ دوره مربیگری و داوری در استان به صورت کشوری برگزار شد که از ۶ مربی به ۴۵ مربی و از ۶ داور به ۲۳ داور در استان پیشرفت کردیم.

قاسمی ادامه داد: در سال ۹۷ باز اقتدار دختران تکواندو کار اردبیلی به اثبات رسید به طوری که مریم نعمتی در رده سنی نوجوانان مقام اول و کیمیا خانزاده در همان رده مقام سوم را به خود اختصاص داد و در همین سال مبینا جاهد به مقام اول مسابقات نونهالان دست یافت.

او در تشریح دستاوردهای سال جاری نیز عنوان کرد: در سال ۹۸ مریم نعمتی مدال برنز و کیمیا خانزاده مدال نقره مسابقات کشوری جوانان را به خود اختصاص دادند که به علت آسیب دیدگی جدی کیمیا خانزاده از اردوی تیم ملی جا ماند. در کنار رویدادهای مهم کشوری، در مسابقات بسیج نیز طی سه سال متوالی چندین مدال رنگارنگ داشتیم که آخرین مقام‌ها در سال ۹۸ شامل دو مدال طلا و سوم تیمی در بین ۳۳ استان حاضر در مسابقات بود که به بانوان اردبیلی اختصاص یافت. در رده سنی جوانان نیز الهام ابراهیمی مدال طلا و سارا بیگناه در رده سنی نونهال مدال نقره کسب کردند که در نوع خود بسیار ارزشمند است.

نایب رئیس هیات تکواندوی استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری دو دوره آزمون بانوان دان ۳ و ۴ به میزبانی اردبیل از جمله دستاوردهای مهمی بود که به آن دست یافتیم؛ همچنین حضور در لیگ نوجوانان و خردسالان برای اولین بار که ره آورد آن کسب مقام دوم تیمی خردسالان در سطح منطقه بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده