سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هفتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه؛

دختران ملی پوش تکواندو کشورمان حریفان خود را شناختند

قرعه کشی تورنمنت بین المللی تکواندو ترکیه دقایقی پیش انجام و زنان تکواندوکار کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین المللی ترکیه از فردا (دوشنبه - 14 بهمن ماه) در دو بخش کیوروگی و پومسه و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در "استانبول" ترکیه آغاز می شود و به مدت 5 روز ادامه دارد.

رقابت های رده سنی بزرگسالان فردا انجام می شود که با انجام مراسم قرعه کشی 8 نماینده کشورمان که در این رویداد حضور دارند، حریفان خود را شناختند.

غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، طیبه پارسا، کیمیا همتی، ملیکا میرحسینی، یلدا ولی نژاد و زینب اسماعیلی تکواندوکاران کشورمان هستند که به این رویداد اعزام شده‌اند.

غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم، ابتدا به مصاف "ملک پولات" نماینده میزبان می‌رود و در ادامه باید با "بیانا لیجر" روس دارنده 11 مدال رنگارنگ مبارزه کند.

ناهید کیانی هوگوپوش وزن 53- کیلوگرم کشورمان، در نخستین گام باید با "اسما تات" از ترکیه به رقابت بپردازد و در صورت برتری برنده دیدار ترکیه و قزاقستان را پیش رو دارد.

در وزن 57- کیلوگرم تینا مدانلو نماینده ایران است؛ او ابتدا "فرناندا آگویره" از شیلی دارنده مدال برنز یونیورسیاد 2019 را پیش رو دارد و سپس باید با یکی از نمایندگان ترکیه یا سوئد دیدار کند.

طیبه پارسا در وزن 62- کیلوگرم در اولین دیدار با "هیلال کایا" از ترکیه مبارزه می کند و در ادامه یکی از نمایندگان قزاقستان، ترکیه یا مجارستان را پیش رو دارد.

کیمیا همتی نماینده وزن 67- کیلوگرم در گام نخست به مصاف "راندی دینگلند" از نروژ قهرمان نوجوانان اروپا 2018 می‌رود و سپس با برنده دیدار دو نماینده میزبان مبارزه خواهد کرد. یلدا ولی نژاد دیگر هوگوپوش ایران در این وزن پس از یک دور استراحت با برنده پیکار شیلی و ترکیه مبارزه می کند. ملیکا میرحسینی نیز در همین وزن حضور دارد که در اولین دیدار باید رو در روی نماینده ترکیه قرار بگیرد و سپس با برنده مبارزه سوئد و ترکیه پیکار خواهد کرد.

زینب اسماعیلی نیز در وزن 73- کیلوگرم هوگوپوش کشورمان است که در اولین مبارزه خود با "غمزه ازدمیر" از ترکیه دیدار می کند و پس از آن برنده پیکار ترکیه و قزاقستان را پیش رو دارد.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

همچنین اکرم خدابنده نیز به صورت شخصی برای حضور در این رقابت ها اقدام کرده است که در وزن 73+ کیلوگرم ابتدا با "فاطما نور پاککریسکی" از ترکیه دیدار می کند و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار ترکیه و قزاقستان می رود.

تورنمنت ترکیه G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز تعلق می گیرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده