سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رقابت‌های پیش رو پاراتکواندوکاران در سال 2020 در یک نگاه

پاراتکواندو در سال جدید رقابت‌های متعددی را پیش‌رو دارد اما با توجه به اینکه برای نخستین مرتبه به بازی‌های پارالمپیک راه پیدا کرده است مهم ترین رویداد پیش‌رو برای ورزشکاران این رشته را می‌توان پارالمپیک 2020 - توکیو تلقی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهاتی طی گزارشی به بررسی رویدادهای پیش‌رو پاراتکواندو در سال 2020 پرداخته است که در ادامه آن را می‌خوانید.

بازی های پارالمپیک 2020

بدون شک بزرگترین رویداد رقابت‌های پاراتکواندو در سال جدید، بازی‌های پارالمپیک است که برای نخستین بار برگزار می‌شود. از سال 2015  این ورزش به اوج محبوبیت  خود رسید و ورزشکاران 20 ملیت مختلف از طریق رنکینگ سیستم برای حضور در این رویداد مجوز گرفته اند و با روند رو به رشدی که داشته می‌توان پیش‌بینی کرد در پارالمپیک 2020 - توکیو 72 پاراتکواندوکار مطرح دنیا از 30 کشور در این رویداد حضور پیدا کنند.

تورنمنت کسب سهمیه قاره‌ای پارالمپیک 2020

در حال حاضر نیمی از ورزشکاران برای حضور در بازی‌های پارالمپیک معرفی شده‌اند اما 30 پاراتکواندوکار نیز می‌توانند از طریق مسابقات کسب سهمیه قاره ای جواز شرکت در پارالمپیک 2020 را بدست آورند. مسابقات در 5 قاره جهان، بهار امسال برگزار می‌شود و آخرین شانس برای کسب سهمیه را رقم خواهد زد.

قهرمانی قاره ای 2020

رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای 2020 را نیز می‌توان از مهم‌ترین رویدادهای سال پیش رو ‌به حساب آورد چراکه امتیازی که پاراتکواندوکاران در این مسابقات تا تیرماه کسب می‌کنند در سید بندی آنها تاثیرگذار است. این مسابقات از قاره آسیا (اسفندماه) در "بیروت" لبنان آغاز می‌شود و در ادامه قهرمانی آفریقا در "قاهره" مصر، پن امریکن در " سن خوزه" کاستاریکا برگزار می‌شود اما تاریخ و محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی اروپا و اقیانوسیه هنوز مشخص نشده است.

مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی 2020

در سال جدید، مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی بعد از رویدادهای آسیا و اقیانوسیه برگزار خواهد شد و پاراتکواندوکاران فرصتی پیدا می‌کنند تا در سه رویداد با گرید 2 برای کسب امتیاز رقابت کنند؛ جام ریاست آفریقا در "آبیجان" ساحل عاج – اردیبهشت‌ماه، پن امریکن در "اسپوکن" آمریکا - اردیبهشت ماه و آسیا در "فلسطین" آبان ماه.

تورنمنت‌های منطقه‌ای

تورنمنت‌های متعددی نیز در کنار رویدادهای مذکور در کسب امتیاز سال 2020 پاراتکواندوکاران تاثیرگذار خواهد بود. مسابقات آزاد پاراتکواندو با رقابت‌های مکزیک در بهمن ماه آغاز و با جام معروف "کیم اونگ یانگ" کره‌جنوبی به پایان می‌رسد. اما رویداد دیگر افتتاحیه‌ی رقابت های قهرمانی باشگاههای اروپا توسط فدراسیون تکواندوی جهانی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده