سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بیانیه هیات تکواندواستان اردبیل برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

هیات تکواندواستان اردبیل برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل؛ در بیانیه هیات تکواندو استان اردبیل  برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن چنین آمده است :

بسم الله القاسم الجبارین

بهمن ماه روز برتری قدرت الهی برمکر دشمنان ویادآور نقش آفرینی عقیده ، درمیدان مبارزات رهایی بخش وشاهد توانایی دین درحرکت آفرینی ، شور گستری، امید بخشی وبیداد گری تحت زعامت بزرگمرد تاریخ جهان اسلام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) است . 

با گذشت 41 سال ازعمر پربرکت انقلاب اسلامی آنچه وابستگان به نظام سلطه وایادی استکبار جهانی شاهد آن بوده اند اقتدار وسربلندی این انقلاب است که درسایه رهنمودهای حکیمانه امام (ره ) ورهبر فرزانه انقلاب وآگاهی ملت قهرمان ایران اسلامی محقق شده است.22 بهمن مبدأ تحولاتی بنیادین در جامعه شد و تغییراتی اساسی را در نحوه اداره حکومت به دنبال آورد.

پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، پزشکی، تکنولوژی بویژه در علومی چون نانو، انرژی هسته ای، هوافضا، سلولهای بنیادین، نظامی  و ... نمونه هایی از این تحولات بنیادین هستند که بی شک این دستاوردها  و تحولات مبتنی بر رهبری الهی و عالمانه حضرت امام(ره) در ابتدا و رهبری داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه، تأسی به مبانی اصیل اسلامی،  آزادگی و شرافت،  وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری، پند آموزی از عبرتهای عاشورایی و حرارت عشق حسینی در قلب مردم ایران و... به دست آمده است.

پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک "شکاف راهبردی" در "هندسه قدرت جهانی" بود که ایران را به یک "قدرت برتر" منطقه ای و بازیگر توانمند در عرصه ی معادلات بین المللی تبدیل کرد و در ادامه با نفوذ منطقه ای و فرامنطقه ای پیام و گفتمان خود، نوید بخش "تمدن نوین اسلامی" در عصر "جاهلیت جدید" قرار گرفت.

 هیات تکواندو استان اردبیل نیز همانند سایر اقشار ملت شریف ایران اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام اعلام می دارد، تکواندوکاران و ورزشکاران  دوشادوش ملت بزرگوارشان در راهپیمایی 22 بهمن ماه 98 حضور پرشور خواهند داشت و در راه زنده نگه داشتن آرمانهای امام راحل همواره خواهند کوشید و در این راستا  هیات تکواندو استان اردبیل به رسالت خود جامه عمل می پوشانند.

بی شک نقش ورزشکاران و در راس تکواندوکاران استان و تلاش های جوانان انقلابی پر رنگ و تاثیر گذار است از این رو عزم اعضای هیات تکواندو استان که جمع کثیری ازقهرمانان را شامل می شود بر این امر استوار است که با رویکردی انقلابی و اسلامی حافظ منافع نظام بوده و تلاش خواهند کرد راهپیمایی 22 بهمن  که به عنوان تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان در جهان مطرح است نمود  قدرت بیش از پیشی  نسبت به سالهای گذشته داشته باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده