سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیر اجرایی لیگ دسته یک مردان؛

عمرانی: جام نقش جهان لیگ آزمون و خطا نیست

غلامرضا عمرانی مدیر اجرایی لیگ دسته یک تکواندو مردان گفت: جام نقش جهان لیگ آزمون و خطا نیست و در این دوره دیدیم که تکواندوکاران برای کسب نتیجه بهتر جنگیدند و تلاش کردند تا توانایی‌های فنی خود را به نمایش بگذارند.

بیست و پنجمین دوره لیگ دسته یک تکواندو با قهرمانی هوگوپوشان لوازم خانگی کن، نایب قهرمانی شهرداری ورامین و کسب عنوان سومی چای زرینه به پایان رسید.

غلامرضا عمرانی مدیراجرایی در خصوص این دوره از رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: بیست و پنجمین دوره لیگ دسته یک تکواندو با حضور بیش از 200 تکواندوکار و در قالب 8 تیم از مهرماه کار خود را آغاز کرد و روز گذشته به پایان رسید. در این دوره از مسابقات هوگوپوش 25 استان در ترکیب تیم های مختلف قرار گرفتند که با یکدیگر برای کسب سکو رقابت کردند.

وی افزود: در جام بیست و پنجم تیم های لیگ برتری نیز حضور داشتند که سطح فنی مبارزات را ارتقاء داده بود تا جاییکه روز گذشته و تا رقابت‌های پایانی هنوز تکلیف تیم قهرمان و نایب قهرمان مشخص نبود.

مدیراجرایی لیگ دسته یک تکواندو خاطرنشان کرد: با توجه به سطح فنی بالا، تیم ها بسیار با انگیزه حضور داشتند و هر هفته با وسواس ترکیب خود را مشخص می‌کردند چراکه هیچ دیداری برای آنها حکم زنگ تفریح را نداشت و می‌توان گفت این لیگ تقریبا با لیگ برتر برابری می‌کند.

وی در ادامه گفت: ما پیش از آغاز این دوره از رقابت‌ها و با توجه به وجود حضور تیم‌های لیگ برتر در لیگ نقش جهان از دیگر تیم‌ها نظرسنجی کردیم، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که سایر تیم ها با این موضوع مشکلی ندارند. هدف در نهایت کمک به تیم ملی تکواندو است و تکواندوکاران جوان فرصت رویارویی با هوگوپوشان لیگ برتری را دارند و می‌توانند تجربه خوبی کسب کنند. شاید در این مبارزات نتیجه را هم واگذار کنند اما به نظرم برخی باخت‌ها شیرین است چراکه ایجاد انگیزه می‌کند.

عمرانی با بیان اینکه جام نقش جهان لیگ آزمون و خطا نیست افزود:  در این دوره دیدیم که تکواندوکاران برای کسب نتیجه بهتر جنگیدند و تلاش کردند تا توانایی‌های فنی خود را به نمایش بگذارند.

مدیراجرایی لیگ دسته یک تکواندو گفت: در این دوره پوشش رسانه‌ای و همچنین پخش‌های زنده‌ شبکه ورزش بیش از پیش صورت گرفت که بدون شک می‌تواند در جذب اسپانسر تاثیرگذار باشد.

وی در پایان گفت: در این دوره کاملا از تولیدات داخلی کلاه و هوگو‌های ایرانی استفاده کردیم و خدا را شکر با رضایت نسبی تیم‌ها همراه بود. با پایان لیگ جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال آینده انجام شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده