سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسکو، میزبان مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا

مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو که قرار بود پیش از این در ایتالیا برگزار شود به میزبانی "مسکو" روسیه پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو که قرار بود پیش از این در ایتالیا برگزار شود طی روزهای 27 تا 29 فروردین به میزبانی "مسکو" روسیه پیگیری می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایتالیا و پس از بررسی های صورت گرفته از سوی فدراسیون تکواندو این کشور، ایتالیا از برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک انصراف داد.

انگلو سیتو رییس فدراسیون تکواندو ایتالیا اعلام کرد که ورزشکاران این کشور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شرکت نمی‌کنند. وی گفت: همانطور که می‌دانید ایتالیا میزبان رقابت‌های انتخابی تکواندو و پاراتکواندو بود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا نمی‌تواند برگزاری رقابت‌ها را بدون مشکل و در کمال آرامش تضمین کند.

این دومین رقابت کسب سهمیه المپیک قاره ای است که میزبان آن به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است؛ پیش از این نیز میزبانی رقابتهای قاره ی آسیا که قرار بود در چین برگزار شود به اردن واگذار شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده