سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رکورد بی سابقه البرز با حضور 212 تیم در لیگ های استان

محمد نوذری رییس هیات تکواندو استان البرز با گریزی بر عملکرد سال 98 عنوان کرد این هیات با اجرایی کردن کلیه برنامه های پیش بینی شده در حوزه های مختلف سال پرکار و پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، بنا به اعلام محمد  نوذری رئیس هیات تکواندو استان این هیات با اجرایی کردن کلیه برنامه های پیش بینی شده در حوزه های مختلف سال پرکارو پرفراز ونشیبی  را پشت سر گذاشت که با همت اساتید، قهرمانان، تکواندوکاران و کلیه عوامل هیات عملکرد قابل قبولی در سال 98 به ثبت رسید.

وی با گریزی بر  برنامه های اجرایی شده گفت: هیات تکواندو استان با برگزاری بیست و سومین دوره لیگ باشگاه های استان البرز  در دو بخش مردان و زنان با حضور بی نظیر 212 تیم رکوردی جدید به نام خود رقم زد.

تعداد تیم های شرکت کننده در هر لیگ به ترتیب زیر است:

لیگ مردان///

 خردسالان: 15 تیم، نونهالان:  11 تیم، نوجوانان:  9تیم، جوانان: 18 تیم، پومسه: 15 تیم و هان مادانگ: 11 تیم

لیگ زنان 

خردسالان سبز و آبی: 14 تیم، خردسالان: قرمز و مشکی 10 تیم، نونهالان: سبز و آبی 10 تیم، نونهالان: قرمز و مشکی 19 تیم، نوجوانان: 10 تیم و پومسه: 70 تیم

رییس هیات تکواندو البرز ادامه داد: امسال نیز با تلاش ستودنی اساتید و تکواندوکاران استان توانستیم هشت بار سکوهای قهرمانی کشور را از آن خود کنیم که ماحصل آن کسب 27 مدال طلا، 23 نقره و 27 برنز بود.

نوذری ادامه داد: خوشبختانه استان البرز در سال جاری نیز همانند ادوار گذشته نمایندگان زیادی در اردوی های تیم ملی داشت و موفق  به کسب عناوین و مدال های رنگارنگی در آوردگاه های جهانی، آسیایی و بین المللی شد؛ کسب 11 مدال طلا، 10 نقره و 10 برنز در این رقابت‌ها گواه بر این مهم است. در این میان باید اشاره ای به حضور 10 مربی مجرب البرزی به عنوان مربی ملی در سال 98 داشت که تعداد قابل ملاحظه ای از مربیان ملی را به خود اختصاص داده است.

رییس هیات تکواندو استان البرز گفت: این هیات علاوه بر برگزاری مسابقات آزاد، انتخابی، مناسبتی، لیگ ها و کلاس های مربیگری، داوری و آزمون ها میزبانی دومین دوره المپیاد کشوری نونهالان در بخش بانوان، آزمون دان سه و چهار کشوری مردان و هماهنگی سالیانه داوران پومسه کشور در دو بخش مردان و زنان را نیز عهده دار بود.

نوذری با بیان این مطلب که تعداد اعضاء خانوداه تکواندو استان بیش از 51 هزار نفر است، ادامه داد: 568 مربی رسمی مسئولیت هدایت، رشد و پرورش تعداد مشروحه را بر عهده دارند که این مهم در 293 باشگاه رسمی در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برتری نسبی عملکرد بانوان در سال 98 گفت: کسب مدال نقره مسابقات جهانی از سوی جوان خوش آتیه البرزی مهلا مومن زاده در اوایل سال 98 برای دومین بار در تاریخ تکواندو بانوان کشور، بدست آوردن عنوان قهرمانی بلامنازع تیم منتخب جوانان و بزرگسالان البرز در رقابتهای قهرمانی کشور با هشت فینالیست به عنوان رکورد بی سابقه این رقابتها، کسب دو سهمیه المپیک( تیمی) ،حضور 5 مربی استان در اردوهای ملی و کسب مدال های متعدد، تصاحب عنوان فنی ترین بازیکن از سوی ساناز عباس پور در رقابتهای قهرمانی نونهالان  جهان گوشه ای از کسب افتخارات بانوان توانمند البرزی میباشد که حائز اهمیت و توجه است.

این مسئول ادامه داد: 46 تیم از استان البرز نیز در رقابتهای لیگ کشور در قالب تیم های پومسه و کیوروگی به عنوان نماینده البرز در رده های سنی مختلف حضور داشتند و برخی نیز موفق به کسب مقام شدند.

نوذری با قدردانی از زحمات کلیه اساتید، تکواندوکاران مسئولین کمیته های هیات در دو بخش مردان و زنان در رساتای رقم خوردن عملکرد مشروحه گفت: امیدوارم در سال آتی نیز با برنامه ریزی دقیق و تلاش دوستان به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی در پایان برای همه هموطنان بویژه ورزشکاران و خانواده بزرگ تکواندو کشور آرزوی سلامتی و شادی کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده