سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو صورت گرفت؛

تغییر تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی جهان 2021 - ووشی

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو مسابقات قهرمانی جهان 2021 - ووشی که قرار بود ماه "می" برگزار شود با تعویق و در 3 ماهه پایانی سال 2021 پیگیری خواهد شد که زمان دقیق به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو در نامه‌ای به اعضای این فدراسیون ضمن آرزوی سلامتی برای خانواده بزرگ تکواندو تاکید کرد که در حال حاضر باید بیش از هر زمان دیگری مراقب سلامتی خود باشیم. 

در ادامه این آمده است:

در طول دو هفته ی اخیر فدراسیون جهانی تکواندو، سه جلسه ی مجزا با ریاست کمیته ی بین المللی المپیک و جلسات بیشماری نیز با اعضاء بخش های ورزشی این کمیته در خصوص تعویق تاریخ بازی‌های المپیک و پارالمپیک و تغییرآن به سال 2021 داشته است.

با توجه به اینکه تاریخ برگزاری بازی‌های المپیک توکیو به 23 جولای تا 8 آگوست 2021 و بازی‌های پارالمپیک به 24 آگوست تا 5 سپتامبر 2021 تغییر یافته، فدراسیون جهانی تکواندو نیز در تقویم رویدادهای خود تغییراتی خواهد داشت. 

برهمین اساس مسابقات قهرمانی جهان 2021 که قرار بود ماه "می" به میزبانی "ووشی" چین برگزار شود با تعویق و در 3 ماهه پایانی سال 2021 پیگیری خواهد شد که زمان دقیق به زودی اعلام می‌شود.

همچنین هیچ تغییری در سهمیه‌های کسب شده قاره‌های آفریقا، اقیانوسیه و پن امریکا ایجاد نخواهد شد و مسابقات کسب سهمیه قاره آسیا و اروپا نیز در سال‌جاری و با در نظر گرفتن شرایط برگزار می‌شود که تاریخ برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌گردد.  

تمامی رویدادهای گرید یک و دو (G1 و  G2) فدراسیون جهانی تکواندو تا آخر ماه "می" کنسل شده و به به تعویق می‌افتد. رویدادهای دیگر بعد از این تاریخ نیز با در نظر گرفتن شرایط برگزار می‌شود و در صورت نیاز به منظور حفظ سلامت و امنیت همگان تاریخ آنها را نیز تغییر خواهیم داد.

رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان نیز در در تاریخ 14 تا 18 اکتبر 2020 (23 تا 27 آبان‌ماه)  به میزبانی "صوفیه" بلغارستان همزمان با مجمع فدراسیون جهانی تکواندو و در تاریخی که از پیش اعلام شده، برگزار میشود اما سمپوزیوم تکواندو به دلیل مشکلات بودجه‌ای  و تغییرات به وجود امده در  هزینه های بازی‌های المپیک برگزار نخواهد شد.

همچنین مسابقات فینال گرندپری و مراسم گالا نیز در نوامبر 2020 و به میزبانی مکزیک انجام خواهد شد.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو در پایان تاکید کرد که خانواده تکواندو با قدرت، اتحاد و همبستگی از این بیماری همه‌گیر در سراسر دنیا و چالش‌های پیش رو به سلامت گذر خواهد کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده