سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) صورت می گیرد؛

برگزاری مسابقات مجازی قرآن و پومسه در خانه توسط هیات تکواندو اردبیل

هیات تکواندواستان اردبیل اولین دوره مسابقات مجازی قرآن و پومسه را به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) در خانه را برگزار می کند؛ کلیـه تکواندوکاران دختر و پسر رده سنی 12 تا 18 سال می توانند از 13 تا 28 فروردین ماه در این رقابت ها شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل،  به مناسبت نیمه شعبان هیات تکواندواستان اولین دوره مسابقات مجازی قرآن و پومسه در خانه را برگزار می کند.

کلیـه تکواندوکاران دختر و پسر رده سنی 12 تا 18 سال استان می توانند از 13 تا 28 فروردین  در اولین دوره مسابقات مجازی قرآن و پومسه در خانه در رشته های قـرآن (رشته تحقیق از آیه 84 الی آخر آیه 86 سوره هود و رشته ترتیل از اول سوره قصص  تا آخر آیه 7 ) و پومسه ( فرم یوک چانگ ) با لباس تکواندو و رعایت حجاب و عفاف کامل (خواهران ) شرکت کنند.

 رسول حاجی زاده مسئول روابط عمومی هیات بیان کرد: تکواندوکاران عزیز می توانند ویدیوهای پومسه و قرآن را به سیدقادر موسوی مسئول اجرایی این مسابقات در گروه پسران  از طریق آی دی تلگرام (ghade2mousavi@) و در بخش خواهران از طریق آی دی (S_hoseyni@) ارسال نمایند.  امکان شرکت برای هرنفر، دریک رشته مقدور خواهد بود و تمامی اجراها در محیط خانه و با لباس تکواندو باید باشد.

روابط عمومی هیات تکواندواستان اردبیل خاطر نشان کرد که به نفرات اول تا سوم هر رشته و در هر رده پسران و دختران با حضور مسئولین استانی، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده