سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پاراتکواندوکار انگلیس؛

تعویق پارالمپیک فرصت ارزشمندی برای من به ارمغان آورده است

پاراتکواندوکار انگلیسی با اشاره به تعویق بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: زمان با ارزش ترین چیزی است که با تعویق این رویداد به دست آمده و همه از این فرصت بیشترین و بهترین بهره را خواهند برد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، "ایمی تروسدیل" پاراتکواندوکاری که در رده اول رنکینگ قرار دارد و توانسته بر سکوی قهرمانی جهان بایستد بدون شک با تعویق بازی های المپیک روحیه جنگنده اش از بین نخواهد رفت.

وی معتقد است: زمان با ارزش ترین چیزی است که با تعویق این رویداد به دست آمده و همه از این فرصت بیشترین و بهترین بهره را خواهند برد.

در این دوره که پاراتکواندو به صورت رسمی به بازی‌های المپیک راه پیدا کرده است، "ایمی تروسدیل" موفق شد با کسب مدال برنز قهرمانی اروپا 2019 به عنوان نماینده انگلیس حضور خود را قطعی کند.

او حالا با هیجان و تلاش بیشتری برای حضور در بازی های پارالمپیک تمرینات خود را پیگیری می‌کند و با موفقیتی که تاکنون کسب کرده توانسته پرچم دار این رشته ورزشی در انگلستان باشد.

"ایمی تروسدیل" زمانیکه برای نخستین بار  مدال طلا قهرمانی جهان را بدست آورد باعث شد حمایت‌های مالی از برنامه‌های پاراتکواندو آغاز شود. وی با اشاره به این موضوع گفت: کسب عنوان قهرمانی در سال 2017 برای من از اهمین ویژه‌ای برخوردار بود چراکه با این مدال حمایت‌ها از پاراتکواندو بیشتر و دائمی شد.

در سال 2019 و سومین حضورش در رقابت های قهرمانی جهان ترکیه دست خالی بازگشت اما با این حال تلاشش را می‌کند تا اولین مدال طلای پاراالمپیک  توکیو را با خود به خانه بیاورد.

تروسدیل بدون دست چپ متولد شده اما با حمایت خانواده و تلاش و فعالیت های خودش به تکواندو روی آورده و در آن خوش درخشیده است. او ابتدا در سن هشت سالگی با خواهرش تمرین می کرده و پدرش علاقه مند بوده که آن ها دفاع شخصی را یاد بگیرند. در تمرینات اولیه ی خود با افراد سالم مبارزه می‌کرد اما با افزایش امکانات برای افراد معلول از سال 2009 به پاراتکواندو روی آورده است. آروزی این است که به چهره ای شناخته شده در ورزش ناتوانان جسمی تبدیل شود.

وی در مورد تغییر زمان بازی های المپیک معتقد است که بهترین تصمیم گرفته شد، چراکه سلامت و امنیت ورزشکاران اهمیت اهمیت دارد. او هم اکنون به تمریناتش در خانه و با راهنمایی های مربی اش ادامه می دهد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده