سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار سرپرست هیات تکواندو اردبیل با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان

سرپرست هیات تکواندو استان اردبیل با مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار کرد و دستاوردهای مطلوب 6 ماهه این هیات در دوران سپرستی خود را بیان نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، جلسه دیدار روسای هیات های ورزشی زیر گروه توسعه ورزش قهرمانی با مدیرکل جدید ورزش و جوانان برگزار شد.

دراین جلسه یوسفی سرپرست هیات تکواندو استان با اشاره به دوکلمه «ورزش» و «جوانان» به عنوان کلید واژه های عنوان سازمانی مجموعه، اظهار داشت: باانتصاب حکیمانه آقای انوشیروانی به عنوان مدیر جوان و چهره جهانی ورزشی، این دو واژه به بهترین وجه تعبیر و تفسیر گردید و این رویداد که نویدبخش توسعه می باشد، جای تبریک به مردم استان دارد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تدابیر مدیریت جدید جهت برگزاری مجمع انتخاباتی هیات استان و صیانت از سلامت انتخابات و حمایت از اقدامات دوره سرپرستی، اظهار داشت : با حدود سی سال افتخار عضویت دراین خانواده بزرگ تکواندو، درهیچ دوره ای کاندیدای ریاست نبوده و اقدام و ادعایی در ورود به باشگاه داری و یا سایر امتیازات و عناوین و مدارج نداشته ام و ارتباط قلبی ام با این رشته  به عنوان یک یادگار ارزشمند و خاطره انگیز و مقدس می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با صلاحدید ریاست محترم فدراسیون و حسن اعتماد متولیان امر دراداره کل ورزش وجوانان مسئولیت سرپرستی هیات استان  از شش ماه قبل به بنده محول شده است، به عنوان فردی بی طرف و غیرذینفع و باتوجه به مسئولیت شرعی و قانونی این امانت و بدون توجه به حاشیه ها، تمام تلاش خود را در صیانت و حراست از این امانت بکار بسته ام و امیدوارم نتیجه حاصله از مجمع انتخاباتی پیش رو با برگزاری انتخاباتی سالم وهوشمندانه، به نفع ورزشکاران لایق این رشته باشد.

سرپرست هیات تکواندو استان در تشریح رویدادهای ورزشی این دوره به کسب عنوان بهترین سرپرست تیم پسران اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان جام سفیر و دومدال نقره و برنز دختران دراین مسابقات، کسب دومدال دیگر نقره وبرنز  در مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان زنان، کسب مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی دانشجویان منطقه سه کشوری، نائب قهرمانی مسابقات آزاد کشوری پاراتکواندو، اشاره کرد و گت: باوجود محدودیت های مالی دوره سرپرستی و عدم تعیین تکلیف وضعیت حساب مالی و بانکی هیات دراین دوره، مربیان، داوران و ورزشکاران استان با دلسوزی و عشق به ورزش تکواندو، فعالیتهای گوناگونی داشته، افتخارات مختلفی آفریده اند که جای تحسین دارد. وی  حضور پرافتخار داوران استان برای قضاوت در مسابقات کشوری و بعضا انتخاب شان به عنوان داور نمونه و بهترین داور را افتخار دیگری برای استان دانست.

سرپرست هیات تکواندو استان بااشاره به برخی ابتکارات و اقدامات دراین دوره ، شناسایی و توجه به چهره های فرهنگی و قرآنی و تشکیل بانک اطلاعات ، تجلیل از رسانه های حامی تکواندو و افزایش تعامل با اصحاب رسانه را ازجمله اموری دانست که همیشه باید در اولویت بوده و به  جد پیگیر شود. وی برگزاری مسابقه تیراندازی پیشکسوتان، تمرکز و تقویت اطلاع رسانی در تکواندو استان، ارتقاء سطح تعاملات با رسانه ها، پیشنهاد تولید مستند تلویزیونی استاد مرحوم خوشروزی، پیگیری باشگاههای مجازی و برگزاری پویش های مختلف تمرین درخانه و فعالیت ها در مناسبات مذهبی و ملی را از جمله اقدامات دیگر عنوان نمود.

یوسفی اردبیلی افزود: درحال حاضر پویش دستهای خدایی درجهت کمک به تکواندوکاران نیازمند و جمع بندی مسابقات مجازی پومسه و قرآن درخانه و همچنین تدارک برگزاری مجمع انتخاباتی از جمله امور جریانی و دردست اقدام هیات می باشد.

سرپرست هیات تکواندو دربخش دیگری ازسخنان خود  از همدلی و همراهی هیات ها و کمیته ها،  پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان و ورزشکاران این رشته در طول دوره سرپرستی قدردانی کرده، با ذکر اهمیت این رشته و جایگاهش به عنوان یک بازوی قدرتمند ورزش استان، خواستار حمایتهای لازم مدیرکل جدید از تکواندو استان شد.

یوسفی درپایان با اشاره به اهمیت توجه به اخلاق در ورزش افزود: امیدوارم درمدیریت جدید ورزش استان به پیوستهای اخلاقی و فرهنگی ورزش و توجه به تعلیمات روحی ومعنوی درکنار تربیت بدنی بیشتر توجه شود.

وی تاکیدکرد: درصورت توجه به فلسفه ورزش و ملکه بودن هدف از ورزش، بسیاری از مشکلات در حوزه ورزش و مدیریت ورزشی مرتفع خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده